خبرهای داغ:
فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

بسیج خط مقدم خدمت به مردم است

همدان-فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: از زمان تاسیس بسیج به دستور امام خمینی(ره) توفیقات زیادی در مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی ایجاد شده است و بسیج خط مقدم خدمت به مردم بوده است.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۶۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان به مناسبت هفته بسیج با حضور سرهنگ بختیاری فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان دفتر بسیج صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان افتتاح شد.

فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این مراسم بیان کرد: از زمان تاسیس بسیج به دستور امام خمینی(ره) توفیقات زیادی در مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی ایجاد شده است و بسیج خط مقدم خدمت به مردم بوده است.

سرهنگ ابراهیم بختیاری افزود: بسیجیان با تکیه بر آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی همیشه خود را خدمتگزار مردم می‌داند و در همین اغتشاشات اخیر می‌بینیم که بسیجیان با عشق به ولایت فقیه در صحنه حضور دارند و خود را سرباز فدای ولایت می‌دانند.

وی با بیان اینکه بسیج جایگاهی ملکوتی است، گفت: مکانی برای درس چگونه زیستن انسان‌ها، جایگاه عشق و صفا و صمیمت و در یک کلام، شهید جبهه‌ها و قهرمان یا مظلوم پشت جبهه‌ها است.

در ادامه دفتر پایگاه شهید مجید صانعی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان افتتاح شد و با حکم سرهنگ بختیاری مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) حاتم شکری به‌عنوان فرمانده پایگاه معرفی شد.

ارسال نظرات