رزمایش جهادگران فاطمی 2

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 2 در بردسیر

رزمایش جهادگران فاطمی 2در محل حسینه ثارلله سپاه بردسیر. سرهنگ علی امیری فرمانده سپاه بردسیر در جمع بسیجیان جهاد گر فاطمی 2 حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۷۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، رزمایش جهادگران فاطمی 2 در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بردسیر برگزار گردید در این رزمایش سرهنگ علی امیری فرمانده سپاه این شهرستان در جمع جهادگران  ضمن عرض تبریک هفته بسیج  اظهار کرد: اگر مسئولین ما از ابتدای انقلاب تا به الان خوب مفهوم بسیج را درک کرده بودند ما الان پیشرفت های بیشتری در تمامی عرصه ها داشتیم. امام ما آرزو میکرد و میگفت خدایا من را با بسیجیان محشور کن. 

این مقام مسئول افزود: انسان های با ایمان مانند یک شجره طیبه می مانند که هر زمان و هر کجا که لازم باشد ثمر میدهند همانند زمان جنگ که بسیجیان عزیز دیدند لازم هست در مقابل دشمن و صدام جنایتکار بایستند. و از کشور دفاع کنند و با همین تفکر رفتند و ثمر دادند. در بین همین بسیجیان افرادی مانند شهید باقری پیدا شدند که طراح جنگ به عمل آمد. 

سرهنگ علی امیری در ادامه گفت:  همین بسیجیان عزیز بودند که در تمامی عرصه ها.  عرصه سازندگی ، کرونا، سیل، زلزله. محرومیت زدایی، در عرصه جهاد علمی و....   با تمام توان حضور پیدا کردند و همان درخت پرثمر شدند. 

وی  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد:که امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند ما فقط با کار جهادی و کار علمی میتوانیم این کشور را به ثمر برسانیم. هر کجا تفکر انقلابی و بسیجی وجود داشت ما پیشرفت کردیم و هر کجا از انقلابی گری و کار جهادی غفلت کردیم جا ماندیم. 

فرمانده سپاه اظهار کرد: دشمن دنبال این است که ما ایران قوی نداشته باشیم اما با این تفکر روز به روز ایرانی قوی تر و منسجم تر خواهیم داشت. کاری که برای خدا باشد خدا آن کار را بزرگ و به آن ارزش میدهد.  شما بسیجیان باید سعی کنید هر کجا نیازمندی دیدید برای رضای خدا شناسایی و به او کمک کنید شما گروههای جهادی فرماندهان و رزمندگان خط مقدم جبهه هستید. 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:  امروز وظیفه شما جهادگران  این است که در سنگر جهاد و خدمت رسانی به محرومیت زدایی و در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم  تا جایی که توان دارید خدمت کنید. 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار