خبرهای داغ:

بسیج نیرویی مردمی و خدمتگزار ملت است

سردار اسماعیل فرجی ؛ بسیج نیرویی مردمی و خدمتگزار ملت است و در صحنه های سخت و دشوار از اسلام و انقلاب دفاع کرده است.
کد خبر: ۹۴۷۰۳۵۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار اسماعیل فرجی " فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان " در دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بجنورد ، که به مناسبت آغاز هفته مبارک بسیج انجام شد گفت ؛ بسیج نیرویی مردمی ، خادم و خدمتگزار مردم است و برای حفاظت از جان و مال و ناموس مردم از جان خود نیز می گذرد.

 

وی ادامه داد ؛ بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در مورد بسیج فرمودند « دست و بازوى قدرتمند شما (بسیجیان) را که دست خداوند بالاى آن است مى‌ بوسم و بر این بوسه افتخار مى‌ کنم» و در جایی دیگر می فرمایند « از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند» و این نشان از جایگاه رفیع بسیج در نزد ایشان دارد.

 

فرمانده سپاه استان خراسان شمالی در ادامه به حضور 110 هزار بسیجی فعال در عرصه های مختلف جهادی ، خدمتگزاری ، فرهنگی ، علمی و غیره اشاره کرد و گفت ؛ در حال حاضر بسیج استان خراسان شمالی در حال ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد تحت حمایت کمیته امداد بوده که 80 درصد پیشرفت کار داشته و در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

 

وی افزود ؛ آبرسانی به روستاهای کم برخوردار در ۴ منطقه استان در حال اجرا بوده و با این پروژه ها ۱۶۸ روستا به نعمت آب پایدار برخوردار خواهند بود.

 

سردار فرجی اضافه کرد ؛ قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نیز در حال انجام فعالیت های گسترده بوده و در فعالیت های فرهنگی و جهادی با کمک عالمان و روحانیون روستاها در خدمت مردم است.

 

فرمانده سپاه استان به اجرای بیش از یکهزار عنوان برنامه در هفته بسیج اشاره کرد و گفت ؛ از این تعداد فعالیت تعداد ۵۷ عنوان برنامه محوری بوده که یکی از این برنامه ها دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بجنورد بوده ، غبارروبی مزار شهدا، همایش اقتدار بسیحیان در ۵ آذر نیز از مهمترین برنامه ها هستند.

 

وی ادامه داد ؛ در همایش اقتدار بسیجیان در سطح استان خراسان شمالی ، شاهد حضور ۲۸ هزار بسیجی هستیم که در مصلی های استان حضور پیدا خواهند نمود و یکی دیگر از برنامه های ویژه این هفته رزمایش جهادگران فاطمی 2 است.

 

فرمانده سپاه استان خراسان شمالی از تک تک بسیجیان جهت حضور فعال در برقراری امنیت در ماه های گذشته در سطح استان تقدیر نموده و اظهار کرد ؛ اجازه نمی دهیم رژیم صیونیستی ، آمریکا و آل سعود به اسلام ، انقلاب و ولایت فقیه آسیب برساند و تا پای جان از این مرز و بوم دفاع خواهیم کرد.

 

در ادامه بسیجیان از سخنان نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی استفاده نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار