مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد

فعالیت ۷۶۰۰ تعاونی در مازندران / ثبت نام ۵۳۰۰۰ شغل در سامانه رصد

ساری- مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران، از فعالیت ۷۶۰۰ تعاونی در کل استان خبر داد و گفت:۳۱۰ کارمند در اداره کل تعاون به سراسر استات خدمات میدهند.
کد خبر: ۹۴۷۰۳۷۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷

فعالیت ۷۶۰۰ تعاونی در مازندران / ثبت نام ۵۳۰۰۰ شغل در سامانه رصد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت هفته بسیج، نشست تخصصی جهاد تبیین با حضور آیت الله معلمی عضو خبرگان رهبری در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد.

باقری مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در این  نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از فعالیت ۷۶۰۰ تعاونی در کل استان خبر داد و گفت:۳۱۰ کارمند در اداره کل تعاون به سراسر استات خدمات میدهند.

مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران از فعالیت ۱۱۰ هزار واحد تولیدی در مازندران هم خبر داد و افزود: نزدیک به یک میلیون نفر در استان مشمول قانون کار هستند.

باقری در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه اشتغالزایی ۵۳۰۰۰ شغل در سامانه رصد ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: کارمندان این اداره در مرحله رصد و راست آزمایی مشاغل هستند.

مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران به برگزاری برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی هم اشاره کرد و یادآور شد: این اداره در زمینه مسائل فرهنگی میزبان مسابقات قرآنی استان بود.

باقری در پایان سخنان خود با قدردانی از سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا که با تعامل و همکاری چشمگیر کمک کار این اداره بوده است، افزود: با توجه به اینکه اداره تعاون کاملا مرمی است از مسئولین  پشتیبانی و حمایت از این اداره را خواستاریم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها