دیدار اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه با فرمانده سپاه شاهرود

شاهرود_به مناسبت هفته بسیج نشست رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و مسئولین بسیج هنرمندان و رسانه شهرستان با فرمانده سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۹۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدتقی یزدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در این نشست با تبریک هفته بسیج، بسیج را طبق فرموده رهبر کبیر انقلاب شجره طیبه انقلاب نامید و گفت: روحیه بسیجی باید در تمامی شئون زندگی وارد شود.
او، با یادآوری رشادت‌های بسیجیان در طول ۸ سال دفاع مقدس، عرصه دفاع را ادامه دار عنوان کرد و افزود: امروز در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و هنری نیز نیاز به روحیه بسیجی داریم این شجره طیبه به برکت خون شهدا شناخته شده و یک فرهنگ اصیل در جهان است.
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شاهرود گفت: بسیج به عنوان مردمی‌ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در جمهوری اسلامی ایران موجب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی است.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم اظهار کرد: این ثمره شیرین انقلاب اسلامی، با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متاثر از اندیشه‌های تابناک و نورانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به رشد و بالندگی و کمال رسید و در سرنوشت ساز‌ترین صحنه‌های تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی، نقشی کارآمد و تأثیرگذار ایفا نمود.
او با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج خدمتگزار ملت ایران» است، افزود: هفته بسیج فرصتی است که خدمات و ظرفیت‌های تشکیلات مردم پایه بسیج را برای ایفای نقش بکار گیریم.
عباس اعتماد رئیس کانون بسیج هنرمندان شاهرود نیز با گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از ایثار و فداکاری بسیجیان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج هنرمندان بر حضور فعال بسیجیان هنرمند در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی و بسیج تاکید کرد.
در پایان این نشست با اهدا قاب تمثال رهبری از فرمانده سپاه شهرستان به نمایندگی از همه بسیجیان در این هفته تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار