خبرهای داغ:
فرمانده فراجا استان قزوین:

بسیج پیشتاز خدمت به کشور است

سردار ابراهیمی به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج لشکر مخلص خداست و در خدمت رسانی در حوزه های مختلف پیشتاز است.
کد خبر: ۹۴۷۰۶۱۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی ابراهیمی، فرمانده فراجا استان قزوین به مناسبت هفته بسیج در جمع رزمندگان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: تمام ملت ایران بسیجی هستند، بسیج لشکریان مخلص خداست که در دوران غیبت به عنوان سربازان خدمتگزار ولایت و مردم در صحنه حاضر هستیم که از اول شکل گیری بسیج نیروهای بسیار ارزشمند بودند.

وی تصریح کرد: معنویت و ارتباط با خدای متعال از خصوصیات بسیج است که عنصر بصیرت از مولفه های مهم قدرت این لشکر الهی می باشد. بسیج قدرت خود را از منشا ایمان و باور به اعتقادات دارد که در همه رده های سنی برای اهداف نظام و انقلاب در کنار نیروی انتظامی به خط شدند و تا امروز ادامه دارد.

بسیج پیشتاز خدمت به کشور است

سردار ابراهیمی تشریح کرد: در مکان ها و نهادهای مختلف که بسیج در اختیار دارد همه گرد آمدیم که بسیج و بسیجی بودند دو کلید واژه راهبردی است که چگونه و در چه زمانی در کنار انقلاب باشیم و حرکت درست بر مبنای فکری صحیح است که به درستی دارند پیش می روند. امروز ماندن کشور مدیون ایثارگری های بسیجیان است از شاهکارهای بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس است که بی نظیر است و در شرایط سخت در کنار سپاه، نیروی انتظامی موفق عمل کردند.

فرمانده فراجا استان قزوین گفت: بسیج در شرایط سیل، زلزله، جنگ و دفاع، علم و تکنولوژی و خدمت رسانی ایجاد امنیت بسیج در کنار ملت و مسئولان عالی عمل کردند و با اتحاد و انسجام مثال زدنی کار کردند.

وی اضافه کرد: بسیج در جنگ کلاسیک، نامنظم، سایبری و نرم بسیار خوب عمل کرد و در دیپلماسی و پیام رسانی برای انقلاب رسالت خود را به نحو احسنت انجام داد. 

فرمانده فراجا استان قزوین در ادامه تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که رهبر انقلاب با تمام مدیریت امام گونه خود هدایت کشور را به عهده دارند، در حوادث اخیر هدف قرار دادن امنیت، فرسایشی کردن اغتشاشات برای خسته کردن نیروی امنیتی که برای همه اقدامات آنها نیروی انتظامی برنامه دارد.

ابراهیمی گفت: دشمنان خیالشان باطل است که خواب اختلاف بین سپاهی و انتظامی و بسیج را ببینند، نیروی انتظامی دوست دار مردم هستند اما اقتدار خود را حفظ و با متخلف برخورد می کند. مشکلات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی نباید ما را بترساند بلکه برای حل آنها اقدام کنیم. در باره سمن ها دشمنان در حال برنامه ریزی کردند که نیازمند توجه ویزه است و از فضای مجازی عضوگیری می کنند و کار شبکه سازی و نفوذ را انجام می دهند.

وی در پایان گفت: این فتنه شکست خورد و باید امید آفرینی کنیم. بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا با تمام توان به میدان امده است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها