خبرهای داغ:
استاندار چهارمحال و بختیاری:

هر کار ناشدنی در سایه بسیج سازندگی امکانپذیر شده است

غلامعلی حیدری گفت: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامیدی است، باید با اقدامات جهادی در بین مردم امیدآفرینی کنیم.
کد خبر: ۹۴۷۰۶۱۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری امروز دوم آذرماه در رزمایش جهادگران فاطمی و طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان در مجتمع لاله شهرکرد با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد:  بسیج در ۵ آذر ۵۸ با نگاه بلند امام خمینی (ره) تشکیل شد؛ بحران‌ها و فتنه‌های طراحی شده توسط دشمنان در بیش از چهار دهه گذشته به وسیله بسیجیان خنثی شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: امروز آزادگان از تفکرات و روحیه جهادی بسیجیان استفاده کردند و موفق شدند، امام خمینی(ره) سازمان بسیج را برای کشور به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه حضور بسیجیان در دوران دفاع مقدس فتنه دشمن را خنثی کرد، گفت: دشمنان در ابتدای انقلاب اسلامی تجزیه کشور را با انجام ترور و اقدامات تروریستی را در دستور کار قرار دادند که با حضور بسیج این فتنه نیز خنثی شد

حیدری با تاکید بر اینکه شاهد هنرنمایی بسیج سازندگی در عرصه محرومیت‌زدایی، تزریق واکسن، آبرسانی، امدادرسانی در سیل، اجرای طرح شهید سلیمانی در ایام کرونا و.... بودیم، بسیجیان همواره منشاء خدمات بزرگ هستند و این خدمات در ذهن مردم ماندگار شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه بسیجیان با گمنامی در برابر اغتشاش‌گران ایستادند، گفت: در این راه نیز شهدای بسیاری را تقدیم کردند.

وی افزود: هر کار ناشدنی در سایه بسیج سازندگی امکانپذیر شده است، مقام معظم رهبری فرمودند جز با کار جهادی نمی‌توان کشور را به سامان رساند، هر جا جهادی عمل کردیم، کار پیش رفت و هر جا غفلت کردیم کار عقب ماند، سود جهاد خدمت‌رسانی علاوه بر مردم به خدمت‌رسان می‌رسد.

حیدری با بیان اینکه خدمات جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب اسلامی در ذهن‌ها ماندگار شده است، عنوان کرد: بسیج سازندگی نیز همان راه را ادامه می‌دهد، کار جهادی یعنی کار میانبر برای حل مشکلات.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دولت اعتبار خوبی برای آبرسانی در مناطق محروم اختصاص داده است، بیان کرد: برای این منظور بالغ بر ۱۰۰۰میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده است، همچنین بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت جاده‌های روستایی استان اختصاص پیدا کرد که بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی نیز برای محرومیت‌زدایی در استان ورود پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اراده قوی برای حل مشکلات و محرومیت‌زدایی توسط دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، مناطق محروم تشنه خدمت هستند، اگر می‌خواهیم اقدامات جهادی ماندگار باشد، باید اقدامات پیوست فرهنگی داشته باشند.

حیدری تصریح کرد: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامیدی است، باید با اقدامات جهادی در بین مردم امیدآفرینی کنیم، ۴۰۰۰ تن قیر رایگان به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرده است و باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید شیرینی مدیریت جهادی را به مردم بچشانیم، گفت: دایره گروه‌های جهادی را باز کنیم، باید اجازه بدهیم جوانان و نوجوانان مزه خدمت را بچشند و متحول شوند، باید بستر برای این مسئله فراهم شود، آمادگی برای حمایت از گروه‌های جهادی در استان وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار