فرمانده سپاه کربلا:

اشتغالزایی مهم ترین مولفه امیدآفرینی در جامعه است

ساری-فرمانده سپاه کربلا اشتغالزایی را مهم‌ترین مولفه امیدآفرینی در جامعه دانست.
کد خبر: ۹۴۷۰۶۳۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در چهارمین روز از هفته گرامیداشت بسیج، عصر امروز چهارشنبه ۲ آذرماه ۳۰ پروژه محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، اشتغال و عمرانی  با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در شهرستان آمل افتتاح شد.

خبر

سردار مسلمی در این آیین ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج، با اشاره به اینکه بسیج جان خویش را فدای امنیت و آرامش و آسایش مردم می‌کند، گفت: اقدامات بسیار موثری در حوزه محرومیت زدایی در شهرستان آمل رقم خورده است که این اقدامات به سرانجام نمی‌رسید مگر با تعامل و همکاری با همه دستگاه‌ها و نهادی اجرایی در شهرستان.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ساخت ۴۰ واحد مسکن مددجویی توسط بسیج سازندگی سپاه آمل افزود:در هفته بسیج ۱۴ واحد مسکن مددجویی به بهره برداری رسید.

سردار مسلمی در ادامه به توافق نامه با بنیاد شهید انقلاب اسلامی مبنی بر ساماندهی و مرمت گلزار شهدا، اضافه کرد: امروز در شهرستان آمل ۵ گلزار شهدا افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا از افتتاح ۱۰ کارگاره اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی هم در هفته بسیج شهرستان آمل خبر داد و یادآور شد: امروزه  یکی از مشکلات اساسی در جامعه بیکاری است  که باید با تلاش در بخش اشتغالزایی به مردم خدمت کرد.

فرمانده سپاه کربلا اشتغالزایی را مهم‌ترین مولفه امیدآفرینی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با همه ابزار‌ها در تلاش برای القای ناامیدی در جامعه است و یکی از مهم‌ترین اقداماتی که میتواند نقشه دشمن را خنثی کند، اشتغالزایی است.

سردار مسلمی در پایان سخنان خود، به اولویت مهم سپاه و بسیج هم اشاره کرد و گفت: خدمت رسانی صادقانه به مردم از مهم‌ترین اولویت‌های سپاه  و بسیج است چرا که مردم عزیز ما شایسته بهترین خدمت‌ها هستند 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار