خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام عبادی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

بسیج از مهم‌ترین ضروریات و ابزار نجات جامعه اسلامی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان همدان بسیج را از مهم‌ترین ضروریات و ابزار نجات جامعه اسلامی دانست و گفت: این تدبیر بزرگ امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج یک تدبیر معجزه‌گونه بود.
کد خبر: ۹۴۷۰۷۲۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

حجت الاسلام حسن یار عبادی امجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت هفته مبارک بسیج اظهار کرد: این هفته یادآور و موسم تقدیر از بسیج و بسیجیان جان برکف انقلاب اسلامی است.

وی بسیج را از مهم‌ترین ضروریات و ابزار نجات جامعه اسلامی دانست و گفت: این تدبیر بزرگ امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سازمان بسیج مستضعفان یک تدبیر معجزه‌گونه بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان همدان در بیان برخی مصادیق اهمیت بسیج گفت: این مجموعه با اخلاص در هر عرصه‌ای که نظام اسلامی دچار چالش یا بحران بوده است به بهترین نحو به میدان آمده و کشور را از آسیب‌ها و خطرات محتمل رهایی بخشیده است.

وی همه جانبه بودن بسیج را یکی از ویژگی‌های برجسته جهان دانست و خاطرنشان کرد: در هر برهه‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی و در هر جبهه‌ای که کشور و جامعه در آن نیازمند حضور و بروز نیروی مردمی بسیج بوده است حضور مقتدرانه این مجموعه در آن عرصه احساس شده است.

عبادی گفت: نقش برجسته بسیج در کمک‌های مومنانه و در موضوع مدافعان سلامت در دوران کرونا نشان داد این نیروی ارزشی منحصر به جنبه‌های اعتقادی و فرهنگی و دفاعی نیست.

وی ادامه داد: در اغتشاشات و حوادث اخیر نیز بسیج به عنوان مهمترین نیرو و بازوی امنیتی نیروهای مصلح نقش بسیار مهم و تاثیرگذار را در دفع فتنه و آشوب‌ها و حفظ آرامش و امنیت کشور داشت و در این راه شهدای بسیار عزیزی را تقدیم کشور و اسلام کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان همدان با توصیه به مسئولان و مدیران کشور تصریح کرد: همچنان که امام راحل فرمودند «چنانچه مسئولین از شما بسیجیان غافل شوند به عذاب و دوزخ الهی دچار می‌شوند»، این فرمایش یک حقیقت مهم و تاریخی است.

وی افزود: مدیران کشور باید در همه صحنه‌های خدمت به مردم و چالش‌های مختلف، قدردان نیروی مردمی بسیج باشند و از این مجموعه با حفظ حرمت و کرامت آن بهره‌برداری و آن را تقویت و حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار