خبرهای داغ:
به همت سپاه ارسنجان برگزار شد:

برگزاری یادواره «آبروی محله» در ارسنجان به مناسبت هفته بسبج

مراسم آبروی محله در شهرستان ارسنجان دهستان خبریز منزل شهید ابولقاسم دهقانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۷۳۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم آبروی محله در شهرستان ارسنجان دهستان خبریز منزل شهید ابولقاسم دهقانی برگزار شد.
حجت الاسلام مرتضی دهقانی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و تشکر و قدر دانی از خانواده شهدا و کسانی که در برگزاری جلسه زحمت کشیدند، ضمن تشریح خصوصیات بسیجی واقعی گفت:بسیجی یعنی آن نوجوان دوازده ساله ای که از اردبیل به تهران رفت و نامه اعزام به جبهه خود را از حضرت آقا گرفت وسپس به بیان رشادت‌های مرحمت والا زاده پرداخت.
وی در ادامه افزود: بسیجی باید خودش را همرنگ امام زمانش کند و با اعمال و رفتارش قلب امام زمان را خشنود کند.
حجت الاسلام دهقانی با تفسیر آیه( یا ایها الذین آمنوا من یرتد منکم عن دینه فسوف یاتی الله بقوم یحبهم و یحبونه اذله علی المومنین....والله واسع علیم) گفت :از پیامبر اکرم (ص) سوأل شد که منظور از گروهی که در آیه می‌فرماید: خداوند به زودی گروهی را می آورد که آنان را دوست دارد و آنها هم خدارا دوست دارند چه گروهی است، اشاره به سلمان کرده و فرمودند که دلاورمردان دیار ایشان ایرانی ها هستند.

وی افزود: پس باید به خود افتخار کنیم که ایرانی هستیم و حواسمان باشد که به دام دشمن نیفتیم.

حجت الاسلام دهقانی در ادامه با بیان ترفند دشمنان قسم خورده انقلاب که اظهار داشته ما طرفدار جوانان ایرانی هستیم اما جوانان مذهبی و مومن و جهادی این مرز و بوم را به خاک و خون می‌کشد به بیان شهادت طلبه شیرازی محمد زارع مویدی پرداخت. وی با تشریح خصوصیات شهید زارع مویدی گفت: گناه این شهید بزرگوار از نظر دشمنان حضور فعال در اردوهای جهادی و کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان و دفاع از حرم حضرت زینب (س) بود.
حجت الاسلام دهقانی در پایان ضمن بیان فداکاری خانواده شهدا گفت: بسیجی یعنی آن مادری که سه تا از فرزندانش فدای نظام و انقلاب کرده و وقتی رهبر و مقتدایش با دیدن عکس سه فرزندش نارحت می شود، می‌گوید: فرزندانم را دادم که لبخند شما را ببینم و اشک شما را نبینم.
وی ضمن امیدواری با آینده نظام و انقلاب گفت : پای این نظام و درخت تناور انقلاب خون هزاران شهید ریخته شده است و ان شاالله پرچم این انقلاب توسط رهبر عظیم الشان انقلاب به دست آقا امام زمان (عج)می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار