مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

با تفکر بسیجی انقلاب اسلامی به انقلاب مهدوی متصل می‌شود

مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: با تفکر بسیجی انقلاب اسلامی به انقلاب مهدوی متصل خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۷۵۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در چهارمین روز از هفته بسیج، گردهمایی مدیران و فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج ادارات سراسر استان مازندران با عنوان طرح ولایت با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر رعایتی  مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  برگزار شد.

خبر

حجت الاسلام رعایتی در این گردهمایی ضمن تبریک هفته بسیج،به تشریح حوادق قبل از انقلاب و مجاهدت حضرت امام خمینی (ره) برای پیروزی انقلاب پرداخت و گفت: خدا وعده کرده است که مستضعفین بر مستکبرین غلبه کنند.

حجت الاسلام رعایتی با تصریح بر اینکه امام راحل در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کردند، افزود: انقلاب ایران صاحب دارد و صاحب آن امام زمان(عج) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه برخی ها در اوایل انقلاب با نظریه ولایت فقیه مخالف بودند، خاطرنشان کرد: امام به تکلیف خود عمل کردند و وقتی هم سفارت آمریکا تسخیر شد، به برخی ها که میگفتند آمریکا ابرقدرت است ،فرمودند امریکا هیچ غلطی نمی تواند کند.

خبر

حجت الاسلام رعایتی در ادامه به نقش بسیج در جنگ هشت ساله هم پرداخت و گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی در دوران دفاع مقدس برکشور حاکم بود و اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه در تفکر بسیجی بن معنایی ندارد، اضافه کرد: امروزه فرهنگ و تفکر بسیجی الگوی کشورهای منطقه شده است.

حجت الاسلا رعایتی در ادامه با تصریح بر اینکه در فرهنگ و تفکر بسیجی « ما نمیتوانیم» نیست ، خاطرنشان کرد: مشکلات کشور با فرهنگ و تفکر بسیجی قابل حل است.

خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب است، گفت:برخی‌ها فکر میکنند با عمامه پرانی انقلاب دچار خدشه می‌شود، اما نمی‌دانند که انقلاب با خون شهدا بیمه شده است.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه به جنایت منافقین در دهه ۶۰ هم اشاره کرد و گفت: امروزه هم شاهد بودید که شهید علی وردی‌ها در مقابل منافقین سرخم نمی‌کنند.

مسئول دفتر، ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: با تفکر بسیجی انقلاب اسلامی به انقلاب مهدوی متصل خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار