به مناسبت هفته بسیج؛

دیدار و تجلیل از خانواده شهداء توسط حوزه ادارات و کارخانجات بیت المقدس سپاه شهرستان خاش

به منظور تجلیل از خانواده معظم شهداء توسط حوزه ادارات و کارخانجات بیت المقدس سپاه شهرستان خاش از خانواده ها دیدار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۰۸۲۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش، به منظورتجلیل از خانواده معظم شهداء در هفته بسیج توسط حوزه ادارات و کارخانجات بیت المقدس سپاه شهرستان خاش از این خانواده های عزیز تجلیل شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات بیت المقدس سپاه شهرستان خاش گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده در راستای تجلیل و تکریم از خانواده معزز شهداء و ایثارگران شهرستان خاش در طول هفته بسیج چندین دیداربینی و تجلیل توسط پایگاه های مقاومت و حوزه بیت المقدس انجام خواهد شد.


سروان پاسدار روح الله شجاعی گفت: اولین برنامه تجلیل و تکریم با حضور فرمانده محترم سپاه شهرستان خاش ، رییس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران ، رییس اداره غله، معاون اداره امور برق و جمعی از بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات از پدر و خانواده محترم شهید عزیز عظیمی دیدار و تجلیل صورت گرفت.


شجاعی افزود: با توجه به حضور رییس بنیاد شهید در این دیدار برخی مشکلات و مطالبات پدر بزرگوار و خانواده شهید مطرح وقول مساعدت و رفع دغدغه ها داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار