خبرهای داغ:

افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در سالن ایثار و شهادت شهر بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۸۴۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان:نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در سالن ایثار و شهادت شهر بهارستان برگزار شد.

در این بازدید سرهنگ پاسدار محسن حاجی عرب بیان داشتند:ضمن تبریک هفته بسیج بر دلاور مردان و شیر زنان بسیجی هفته بسیج بستر مناسبی است که تولیدات در عرصه های مختلف توسط بسیجیان عرضه شود از این رو نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی به همت بسیجیان حوزه های مقاومت و پشتیبانی معاونت اجتماعی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بر پا گردیده است.
وی در ادامه بیان داشتند: این نمایشگاه کمک می‌کند بسیجیان عزیز محصولات مختلف خود را در عرصه های مختلف عرضه نمایند و یکی از عرصه های مهم اقتصاد مقاومتی است و از طرفی شهر بهارستان با توجه به معضلات اجتماعی متعدد ضرورت دارد در حوزه فرهنگی نیز غرفه هایی ایجاد می شد که از طریق معاونت فرهنگی ناحیه پیگیری شد و غرفه یاوران کتاب در این نمایشگاه دایر گردید و تلاش خواهد شد این نمایشگاه استمرار پیدا نماید و بسیجیان و عزیزان بهارستانی و سایر آحاد مردم می توانند از این نمایشگاه بازدید بعمل آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار