آگاه سازی آشوبگران، در بند زاهدان نسبت به دسیسه های روز دشمن

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نهضت روشنگری و جهاد تبیین با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ویژه سپاه زاهدان در اداره زندان شهرستان زاهدان ویژه دستگیر شدگان حوادث اخیر شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۹۷۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

آشوبگران، در بند زاهدان نسبت به دسیسه های روز دشمن آگاه شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نهضت روشنگری و جهاد تبیین با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ویژه سپاه زاهدان در اداره زندان شهرستان زاهدان ویژه دستگیر شدگان حوادث اخیر شهرستان زاهدان برگزار شد.

حجت الاسلام احمد رنجبر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ویژه سپاه زاهدان در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج گفت:  استان سیستان و بلوچستان استانی با مردمان ولایتمدار، بصیر، آگاه است که سالیان در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی داشته اند.

وی افزود: شیعه و سنی در این استان مانند برادر و خواهر با وحدت، اتحاد، همدلی و انسجام زندگی می کنند و در شرایط سخت کنار یکدیگر بوده و هستند، متاسفانه امروز دشمن با کشته سازی تعدادی از دختران جوان به دنبال ایجاد آشوب و نا امنی در استانهای کشور می باشند.

رنجبر ادامه داد: امروزه وحدت و یکپارچگی شیعه و سنی خاری بر چشم دشمنان شده و اکنون آمریکا و دشمنان قسم خورده انقلاب در فضای مجازی هدف برهم زدن این اتحاد را دارند لذا جوانان امروز باید نسبت به این امر هوشیار، بصیر، آگاه باشند تا مورد حمله فرهنگی دشمن قرار نگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار