خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر "عج" استان قزوین؛  

کسب افتخارات مثال زدنی انقلاب با تفکر و فرهنگ بسیجی محقق شده است

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر "عج" استان قزوین عنوان کرد: حرکت رو به جلو و کسب افتخارات مثال زدنی انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال اخیر با تفکر و فرهنگ بسیجی محقق شده است. 
کد خبر: ۹۴۷۱۰۱۹
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ حمزه برین در همایش جهاد تبیین که در نیروگاه شهید رجایی برگزار شد، بصیرت و آگاهی و باور و ایمان را از شاخصه های بسیجی بودن ذکر و اظهار کرد: هرکس این شاخصه ها را در خود حفظ کند و در اقدام و عملش شک و تردید نکند و فهم درستی از انقلاب داشته باشد از قطار انقلاب پیاده نمی شود. 

وی افزود: انقلاب به دلیل اینکه در جبهه حق است، رزمنده خاص خودش را می خواهد و کسانی که به راه انقلاب، امام و رهبری باور دارند در مسیر خود شک نمی کنند و ایستادگی و مقاومت می کنند. 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر "عج" استان قزوین ادامه داد:دولتمردانی داشتیم که در حمایت از جبهه انقلاب و جبهه مقاومت دچار تردید شدند. امروز جامعه و انقلاب امید، آرامش و باور به پیروزی دارد و اگر دلمان با شهید سلیمانی است به دلیل نقش آفرینی به موقع و به هنگام این شهید است. 

وی خاطرنشان کرد: کسی که تفکر بسیجی دارد باید کار خودش را انجام دهد و به ابزار رسانه ای دشمن و فضای غبارآلود ایجاد شده در فضای مجازی اعتماد نکند چرا که دشمن به دنبال القای ناامیدی در مردم است. گرچه در بخش هایی ضعف مدیریت و مشکلات معیشتی داریم و باید حل کرد اما لازم است روایت درست از انقلاب و پیشرفت ها و دستاوردهای ایران داشته باشیم.  

این مسئول اذعان کرد: در پنج قرن اخیر کشور ایران از ۳.۵ میلیون کیلومتر مربع به ۱.۷ میلیون کیلو متر مربع رسیده و همه واگذار شده که آخرینش بحرین بود که به رژیم پهلوی واگذار کرد.

دشمنان ضعیف تر شده اند

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر "عج" استان قزوین جنگ امروز را جنگ روایت ها ذکر کرد و افزود: هرکس بتواند روایت نخست از حادثه یا اتفاقی را خوب و در اسرع وقت روایت کند، تاثیرگذار خواهد بود. این در حالی است که امپراطوری رسانه در اختیار دشمنان است و شبکه های مختلف ماهواره ای بلندگوی ایجاد ناامیدی و یاس در دنیا شده اند که نباید به روایت دشمنان تکیه کرد چرا که برخی حتما آسیب می بینند و دچار اشتباه محاسباتی می شوند. 

برین ادامه داد: در این شرایط سخت در بسیاری از حوزه های صنعت متکی به توان داخلی هستیم گرچه در حوزه های اقتصادی، امنیت، بهداشت، فرهنگ و سلامت حرفی برای گفتن داریم. 

وی اضافه کرد: حرکت رو به جلو و کسب افتخارات مثال زدنی انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال اخیر با تفکر و فرهنگ بسیجی محقق شده است. 

این مقام نظامی تصریح کرد: دقایقی با سیری در فضای مجازی چنان اخبار کذب علیه ایران منتشر کرده اند که برخی مخاطبان باور می کنند انقلاب و ایران از دست رفته است و دشمنان هم باور کرده اند و آن قدر در فضای رسانه ای دروغ منتشر کرده اند که دشمنان تصور کرده اند دروغشان درست است در حالی که حقیقت ملت ایران و انقلاب متفاوت از آن چیزی است که در فضای مجازی منتشر می کند. 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر"عج" استان قزوین افزود: دشمنان امروز به مراتب ضعیف تر و ایران اسلامی قوی تر شده که ملت ایران باید به داشتن فرهنگ و تفکر بسیجی بر خود ببالد و تحسین کند که مدال افتخار آن بر سینه تک تک ملت ایران زده شده است. 

سرهنگ برین افزود: فرهنگ و تفکر بسیجی در جای جای کشور نقش آفرینی کرده و در دنیا هم مؤثر بوده و اگر با سرعت حرکت کند زوال آمریکا و اسرائیل زودتر اتفاق می افتد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار