شیفت ایثار کارگران بافت بلوچ شهرستان ایرانشهر

برگزاری شیفت ایثار از مصادیق انقلابی گری و همت والای کارگران است.
کد خبر: ۹۴۷۱۰۶۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، در چهارمین روز از هفته بسیج شیفت ایثار کارگران کارخانه بافت بلوچ در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.


 حمید قفاری رییس کارخانه بافت بلوچ گفت: به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه و با یاری کارگران سخت کوش کارخانه بافت بلوچ و در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین شیفت ایثار در کارخانه بافت بلوچ برگزار گردید که این مهم خود از مصادیق انقلابی گری و همت والای کارگران است.

رئیس کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر بیان کرد: در شیفت ایثار کارخانه بافت بلوچ بیش از ۵۰۰ کارگر در سه شیفت کاری مشارکت دارند که این مهم موجب افزایش ۲۰ درصدی تولید پارچه خواهد بود.

 قفاری گفت: کارگران کارخانه بافت بلوچ همواره در خط مقدم تولید پارچه برای گردش چرخ اقتصاد کشور فعالیت دارند.

وی می‌گوید ایثار در کارخانه بافت بلوچ و انجام کار‌های جهادی در حقیقت جلوه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت در شرایط کنونی کشور است.

قفاری در پایان سخنان گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بر تولید، تاکید شده با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کارگران کارخانه در تحقق این مهم فعالیت دارند و با برگزاری شیفت ایثار علاوه بر افزایش تولید عواید حاصل از آن بصورت کمک مومنانه به کارگران نیازمند همان کارخانه اهداء خواهد شد.

ارسال نظرات