در شهرک شهید نامجو صورت گرفت

کارگاه دختران با موضوع عفاف و حجاب در هفته بسیج برگزار شد

کد خبر: ۹۴۷۱۰۷۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر کارگاه دختران با موضوع عفاف و حجاب برای دختران بسیجی پایگاه مبارکه حوزه حضرت آسیه (س) سپاه شهرستان ایرانشهر در مورخ چهارشنبه دوم آذر ماه سال جاری ساعت ۱۲:۳۰ در مکان مسجد امیرالمومنین (ع) شهرک شهید نامجوی این شهرستان برگزار شد.

خواهر پاسدار پوررحمت آبادی در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت : تربیت صحیح دختران بسیار مهم است چرا که آنها آینده سازان و مادران نسل آینده را تشکیل می دهند از این رو کارگاه های دختران در پایگاه های مقاومت بسیج با موضوعات متنوع و مورد نیاز دختران برگزار می شود که این کارگاه با موضوع عفاف و حجاب و تبیین ضرورت آن برای دختران فعال و پا به کار پایگاه مبارکه برگزار شد.

فرمانده حوزه حضرت آسیه (س) ادامه داد : حجاب اقسام متنوعی دارد و فقط خاصِ پوشش نیست، حجاب عاملی است که انسان را از گناه باز می دارد و علاوه بر پوشش شامل حجاب فکری، روحی و ذهنی می شود که اگر انسان بتواند علاوه بر حجاب در پوشش این مسائل را نیز رعایت کند قطعا رستگار خواهد شد. زمانیکه یک زن و یا یک دختر زیبایی های ظاهری خود را با پوشش مناسب از نامحرمان می پوشاند در واقع به طور غیرمستقیم به آنها تذکر می دهد که مزاحم او نشوند، پس به نوعی بانوان با رعایت حجاب امنیت را در جامعه برقرار می کنند.

ارسال نظرات