فرمانده لشکر ۵ نصر:

بسیج نماد اقتدار جمهوری اسلامی است

فرمانده لشکر عملیاتی و مردم پایه 5 نصر گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری تاکنون همواره فراز و نشیب های بسیار زیادی داشته است که بدون حضور همه جانبه بسیج عبور مطمئن و آسان از آن ها غیرممکن بود.
کد خبر: ۹۴۷۱۱۶۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

 به گزارش ستاد خبری هفته بسیج سپاه امام رضا(ع)، سردار حسن رجب زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: دشمن به قطعیت رسیده که طی۴۳ سال اخیر تمامی نقشه هایشان با حضور پررنگ بسیج و آحاد مردم در صحنه نقش بر آب شده است.

 

فرمانده لشکر عملیاتی و مردم پایه 5 نصر با بیان اینکه در زمان صدور فرمان ایجاد بسیج مستضعفین دلیل تصمیم امام برای بسیاری از خواص روشن و شفاف نبود خاطرنشان کرد:امروز پس از ۴۲ سال از ایجاد بسیج با فرمان امام(ره) هر روزی که از عمر با برکت این شجره طیبه می گذرد ضرورت وجودی، ابعاد و گستردگی ان نمایان تر می شود.

 

وی با بیان اینکه بسیج یکی از نمادهای اقتدار جمهوری اسلامی است گفت: دشمن درصدد است تا با فضاسازی و تولید اخبار جهت دار و کذب خدمات و برکات بسیج را به حاشیه ببرند که در این راه نیز تاکنون به موفقیت دست پیدا نکرده اند.

 

رجب زاده تصریح کرد: همه آنهایی که دغدغه نظام جمهوری اسلامی ایران را در دل داشته و ولایت را قبول دارند بسیجی محسوب می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار