مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ملارد:

تفکر بسیجی همیشه غیرممکن ها را به ممکن تبدیل کرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ملارد٬ در مراسم گلباران مزار شهدای شهرستان ملارد با اشاره به هفته بسیج یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای انقلاب و شهدای مدافعین حرم را گرامی داشت .
کد خبر: ۹۴۷۱۳۴۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی، با اشاره به هفته بسیج اذعان کرد: مردم غیرتمند در طول دوران انقلاب نشان داده است که همیشه در صحنه حاضربوده و هر زمان احساس کنند نظام و انقلاب به آنها نیاز دارد وارد میدان می شوند و این ناشی از تفکر بسیجی آنان است که همیشه غیرممکن ها را به ممکن تبدیل کرده است.

 وی گفت: بسیجیان همواره خود را بدهکار خون شهدا و نظام می دانند و در عرصه های مختلف به نوکری و خدمت صادقانه به مردم که ولی نعمتان این انقلابند، پرداخته اند، چرا که بسیجیان عزیز رهرو راه امام(ره) و شهدای عزیز هستند.

 حجت الاسلام احمدی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور توسط عده ای آشوب طلب به رهبری استکبار جهانی و تجزیه طلب ها افزود : امروز در کنار مزار شهدا و مرقد مطهر امامزاده واجب التعظیم باردیگر با امام شهدا ،شهدا و آرمان های شهدا پیمان می بندیم تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون در راه اعتلای اسلام و در راه اعتلای انقلاب و نظام گوش به فرمان امام و رهبر حکیم و فرزانه خود باشیم و یک لحظه از این راه بر نگردیم

خبرنگار محمدعلی دوست پناهی

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار