به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد:

اجرای 30 عنوان برنامه در هفته بسیج/ اردوی جهادی در بخش ممبی برگزار می شود

به مناسبت هفته بسیج اردوی جهادی دو روزه به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه های اجرایی خدمات رسان استان در منطقه کم تر برخوردار بخش ممبی از توابع شهرستان بهمئی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۷۱۳۶۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج, سرهنگ ارژنگ تندپور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اردوی جهادی به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد
و مشارکت و هم افزایی و تعامل با دستگاهای خدمات رسان شامل کمیته امداد،دانشگاه علوم پزشكي
هلال احمر، اداره کل راه و شهر سازی، اوقاف، حوزه علمیه خواهران، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری
بهزیستی ، ستاد اجرایی فرمان امام ره استان، بسیج جامعه پزشکی در قالب هفت گروه جهادی دوشنبه 7 آذرماه در منطقه کم تر برخوردار بخش ممبی از توابع شهرستان بهمئی برگزار خواهد شد که عبارتند از:
1_ گروه جهادی حمایتی و توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان
2_ گروه جهادی پزشکی و درمانی ( پزشک متخصص داخلی. پزشک بینا سنجی. پزشک خانواده. پزشک عمومی. و دندانپزشکی و.....) که معاینه و ویزیت رایگان اهالی منطقه را انجام می دهند
3_ گروه جهادی دندانپزشکی وبیناسنحی به همت ستاد اجرایی استان
4_ اکیپ دامپزشکی که واکسیناسیون دام و طیور را انجام می دهند
5_ گروه خدماتی و تاسیساتی
6_ گروه جهادی مشاوره احکام و خانواده و کشاورزی
7_ گروه جهادی عمرانی و زیر ساختی و....
وی ابراز داشت: این اردوی جهادی با حضور مسئولین فوق و برخی از مسئولان شهرستانی برگزار و این خدمات به 230 خانوار روستای رود تلخ بطور رایگان ارائه می گردد.

اجرای 30 عنوان برنامه توسط بسیج ادارات و کارمندان استان در هفته بسیج
تندپور گفت:هدف این سازمان کمک به کار آمدی نظام اداری کشور و بهبود وضعیت مردم و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان می باشد.
وی بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج 30 عنوان برنامه توسط بسیج ادارات و کارمندان استان در سطح استان برگزار می شود که این  اردوی جهادی از جمله برنامه های محوری می باشد.
تندپور ابراز داشت:برگزاری میز خدمت جهادی در مصلی مرکز استان و شهرستان ها، عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست روشنگری و بصیرتی، طرح نذر خون،کارگاه سبک زندگی اسلامی و زندگی عفیفانه، برگزاری نشست هیئت اندیشه ورز سازمان و مطالبه گری از مسولین از دیگر برنامه های این سازمان می باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار