خبرهای داغ:

دشمن به دنبال فتنه انگیزی است

جانباز دوران دفاع مقدس در سرخه گفت: دشمن به دنبال این است که بگوید کار جمهوری اسلامی رو به اتمام است ولی ما در حال حاضر می بینم که درخت تنومند انقلاب همچنان استوار است.
کد خبر: ۹۴۷۱۴۱۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج مستضعفین آیین گرامیداشت شهدا مدافع امنیت و شاهچراغ با سخنرانی اسماعیل ادهم از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و مداحی حمید بافتی به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در روستا عبدالله آباد سرخه برگزار شد.

در این برنامه اسماعیل ادهم با اشاره به اینکه برای زنده نگه داشتن باید استقامت ورزید وسختی ها را به جان خرید، اظهار کرد:  انقلاب در آغاز راه با گروهک های مختلفی از جمله کومله روبرو بود کومله، دختر 16ساله ناهید فاتحی کرجو را به جرم انقلابی بودن به طور فجیعی به قتل رساند.

او با اشاره به دوران شکوهمند دفاع مقدس گفت: در یک روز در شهرهایی مثل اصفهان 300 شهید داشتیم. در تاریخ اسلام نیز مشاهده می کنیم در زمان پیامبر یاران با وفای حضرت در رنج و سختی در مسیر حق بودند.

جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به جنگ ترکیبی و همه جانبه دشمن بیان داشت: دشمن به دنبال این است که بگوید کار جمهوری اسلامی رو به اتمام است ولی ما در حال حاضر می بینم که درخت تنومند انقلاب همچنان استوار است.

ادهم تصریح کرد: امروز باید افراد فریب خورده صف خود را از صف دشمنان جدا و دشمنان را در این مسیر ناکام گذارند. امروز هدف از اغتشاشات فشار به جمهوری اسلامی جهت امتیاز خواهی و کند کردن چرخه اقتصادی کشور است. 

جانباز دوران دفاع مقدس در خاتمه گفت: خدا با ماست و در راه مبارزه با دشمن نباید ترسید و باید استقامت ورزید.

گفتنی است این برنامه با تجلیل و قدردانی از بسیجیان پرتلاش و فعال این پایگاه مقاومت و اطعام و پذیرایی از شرکت کنندگان در برنامه همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار