مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خبر داد؛

اعزام سه تیم پزشکی شهید رهنمون به ایتیوند دلفان

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تیم‌ پزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه ایتیوند شهرستان دلفان اعزام شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۵۱۸
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛سرهنگ مصطفی امیری، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: به مناسبت هفته بسیج، آذر ماه سال جاری با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی دلفان وشبکه بهداشت شهرستان دلفان سه تیم پزشکی طرح درمانی شهید رهنمون به روستاهای کریم آباد و حشمت آباد منطقه سخت گذر ایتیوند از توابع شهرستان دلفان اعزام شد.‎

وی افزود: این تیم پزشکی که شامل پزشکان، ماما، پرستار، کار‌شناسان مبارزه با بیماری‌ها ، آزمایشگاه، دارویار و کارشناس بهداشت دهان و دندان و همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز ، تیم را به مدت۱ روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت، ارائه دارو،مشاوره و آموزش بهداشتی به صورت رایگان به اهالی منطقه است.

امیری با اشاره به خدمات پزشکی و آموزشی در این اعزام تصریح کرد: بیش از 250 نفر خدمات مستقیم درمانی و بهداشتی بصورت رایگان همراه با دارو به جمعیت تابع منطقه ارائه شد.

وی با اشاره به توزیع پک های بهداشتی به اهالی منطقه عنوان کرد: شناسایی و ارجاع بیماران جهت ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی و درمانی با هماهنگی های صورت گرفته جهت درمان به مرکز شهرشتان و استان از دیگر خدمات خداپسندانه در این اعزام می باشد.

ارسال نظرات