خبرهای داغ:

باید نوآوری ها براساس چارچوب اسلام باشد

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: ما باید برای تقویت مسجد محوری و حضور پررنگ در نماز جماعت ابتکار به خرج دهیم برنامه موثر واقع شود.
کد خبر: ۹۴۷۱۵۳۸
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت هفته بسیج سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان همراه با فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سرهنگ ادهم ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج 400عنوان فعالیت پیشبینی شده است از برنامه های شاخص اجرایی می توان به برنامه جهادگران فاطمی 2، تعمیر منازل محرومین به تعداد 15منزل مسکونی، تهیه جهیزیه و بسته معیشتی، برگزاری مسابقات قرآنی که حدود 100نفر شرکت کردند، برنامه میقات صالحین و محفل انس با قرآن، رزمایش امنیتی رضویون و تجمع سراسری بسیجیان کشور با عنوان شوق دیدار در مجموعه فرهنگی ورزشی سالن سپاه سرخه اشاره کرد.

درادامه حجت الاسلام و المسلمین اشرف شهرستان با اشاره به سه نکته مهم گفت: جدال میان حق و باطل در طول تاریخ وجود داشته و بشریت با این چالش همواره روبرو بوده است، ما باید به دنبال آن باشیم که جبهه حق را تقویت و نباید این موضوع به فراموشی سپرده شود.

او افزود: در مرحله بعد باید در صدد جذب افراد در مسیر حق بکوشیم و در مقابله با موانع بکوشیم.

امام جمعه شهرستان سرخه بیان داشت: در مرحله بعد باید نوآوری براساس چارچوب اسلام باشد؛ مثلاً در چارچوب تربیتی اولویت اول نماز و بعد مسجد محوری و مسلک محوری است. ما باید برای تقویت مسجد محوری و حضور پررنگ در نماز جماعت ابتکار به خرج دهیم و باید در کارها به دنبال نتیجه گیری، خروجی و کیفی بودن کارها و وظیفه محوری و اخلاص در کارها باشیم؛ تا برنامه موثر واقع شود.  

اشرف در ادامه براساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله) جهاد تبیین، ارتباط چهره به چهره، اخلاص و خدمت به مردم را راه علاج کشور دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار