خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

مدل حکمرانی جدید باحضور ایران و جبهه مقاومت در حال شکل گیری است/ گسترش تفکر بسیج در جهان، تهدید بزرگ برای آمریکاست

سردار آتانی عنوان کرد: در سند راهبردی امریکا، اولین تهدید، تهدید اقتصادی با حضور چین، دومین تهدید روسیه با قدرت دفاعی و سومین تهدید فرهنگ بسیج ایرانی است. مدل حکمرانی جدید در حال شکل گیری ایران و جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۹۴۷۱۵۴۴
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز قزوین به مناسبت هفته بسیج در جمع نمازگزاران بیان کرد: بسیج از اغازین لحظه تولد پیروزی انقلاب خلق شد و در همراهی امام در تمام صحنه ها حاضر بود و مردم مومن از هیات ها در کنار هم بودند.

وی گفت: از همان بدو تولد انقلاب اسلامی ایران، دشمنان حوادث گوناگونی را ایجاد کردند و در همان زمان سازمان بسیج با فرمان تاریخی امام ایجاد شد و نقش بی بدیل خود را در دوران های مختلف، از انقلاب، دفاع مقدس، دوران سازندگی، پایداری، دفاع از وطن و حرم نشان داد.

سردار آتانی اظهار کرد: بسیج نیروی رزمنده ای است که در بالاترین سطوح فرماندهی ها در کنار سپاه و ارتش بود.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: بسیج در همه حوادث که بر این ملت به وجود امده، بعنوان اولین ها وارد صحنه شده و آخرین ها از صحنه خارج می شود و برای صیانت از ملت ایران، با فدای جان خود وارد عرصه می شود.

وی افزود: بسیج با شهدای برجسته و تاثیرگذار همچون قاسم سلیمانی، شاخص می شود که تربیت یافته امامین انقلاب است. اقتدار و قدرنمایی شما با بسیج، مردمی ترین تشکل کشور، امنیت را بوجود اورد.

سردار آتانی تصریح کرد: در سند راهبردی امریکایی ها سه تهدید را برای خود متصور هستند و سند ۲۰۲۲ را دارند. در سند راهبردی، اولین تهدید، تهدید اقتصادی با حضور چین، دومین تهدید روسیه با قدرت دفاعی و سومین تهدید فرهنگ بسیج ایرانی است. مدل حکمرانی جدید در حال شکل گیری ایران و جبهه مقاومت است.

مقام ارشد نظامی استان در ادامه اضافه کرد: آمریکایی ها در صحنه رویارویی با این تهدید، با اقتدار بسیج و اشاعه روزافزون فرهنگ بسیج در جهان مواجه اند و این فرهنگ رو به گسترش، امروز امریکایی ها را نگران کرده و مدل بسیج و تفکر بسیج را در دل مسلمان جهان به وجود اورده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار