خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج:

مرکز کارآفرینی «مهربانو» در دامغان افتتاح شد

دامغان_ مرکز کارآفرینی «مهربانو» همزمان با هفته بسیج در شهرستان دامغان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۶۷۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مرکز کارآفرینی مهربانو در شهرستان دامغان با حضور سرهنگ محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان ، سرهنگ محمدرضا حسینی رئیس مجمع جهادگران، حجت الاسلام ابوالقاسم قربانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه، مرضیه سفیدیان مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان، جمعی از مسئولان و بانوان کارآفرین همزمان با هفته بسیج در محل بسیج جامعه زنان شهرستان افتتاح شد. 

فریده السادات شاهچراغ مسئول کارآفرینی بسیج جامعه زنان و مدیر مرکز کارآفرینی مهربانو در شهرستان دامغان در آیین افتتاحیه اظهار کرد: مرکز کارآفرینی مهربانو با نگاه و رویکرد اجتماعی و اقتصادی و با هدف شناسایی و حمایت از بانوان کارآفرین ایجاد شده است.

شاهچراغ بیان کرد: ما در شهرستان دامغان کارآفرینان بسیار زیادی داریم که طی دو سال گذشته شناسایی شده‌اند و زنجیره کارآفرینی در بین بانوان شهرستان ایجاد شده است.

وی گفت: این بانوان در ابتدا در فروشگاه مجازی مهربانو که در بستر ایتا شکل گرفته بود معرفی و مورد حمایت قرار گرفته اند و علاوه بر فروش مجازی در بیش از ١٠ نمایشگاه توانسته‌اند محصولات خود را به فروش برسانند.

مدیر مرکز کارآفرینی مهربانو در ادامه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در خصوص شناسایی بانوان کارآفرین، اعطای تسهیلات کم بهره، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در شهرستان، بررسی مطالبات و پیگیری مشکلات کارآفرینان و... را ارائه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها