استقبال مردم از اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در یاسوج / بیش از 400 نفر خدمات رایگان دریافت کردند +( تصاویر)

به مناسبت هفته مبارک بسیج و در قالب اردوی جهادگران فاطمی( ۲)، اردوی جهادی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۶۷۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ پاسدار ایرج پرویزیان مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته مبارک بسیج و در قالب اردوی جهادگران فاطمی (۲)، اردوی جهادی یک روزه پزشکی جهت محلات (شهرک های امام حسین(ع) ، امام علی (ع) و جهاد ) درحاشیه شهر یاسوج با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و حوزه مقاومت امام حسن عسکری(ع) گلزار شهدای شهر یاسوج در مسجد ثارالله شهرک امام حسین(ع) برگزار شد.
وی بیان کرد: در این اردو جهادی که با استقبال چشمگیر مردم این شهرک‌ها همراه بود پزشکان متخصص از قبیل متخصص عفونی و داخلی، متخصص کلیه و مجاری ادراری، متخصص زنان و زایمان، متخصص تغذیه و پزشکان عمومی بیماران را ویزیت کردند .
پرویزیان افزود: با همکاری یکی از داروخانه های شهر یاسوج خدمات دارویی و تجهیزات مصرفی رایگان طبق طرح دارویار به بیماران ارائه گردید .
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این اردو به بیش از ۴۰۰ نفر از بیماران حاشیه شهر یاسوج خدمات ویزیت تخصصی و عمومی پزشکی و تحویل دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی رایگان ارائه شد .
وی گفت : در این اردو در کنار خدمات ویزیت و دارو ، انواع مشاوره های مورد نیاز مردم از قبیل مشاوره های پزشکی و ارجاع به مراکز تخصصی درمانی بالاتر و همچنین مشاوره های بهداشتی و مشاوره های روانشناسی و تغذیه به مردم شریف و کم‌برخوردار این محله ها ارائه شد.

استقبال مردم از اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در یاسوج / بیش از 400 نفر خدمات رایگان دریافت کردند +( تصاویر)استقبال مردم از اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در یاسوج / بیش از 400 نفر خدمات رایگان دریافت کردند +( تصاویر)استقبال مردم از اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در یاسوج / بیش از 400 نفر خدمات رایگان دریافت کردند +( تصاویر)استقبال مردم از اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در یاسوج / بیش از 400 نفر خدمات رایگان دریافت کردند +( تصاویر)استقبال مردم از اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در یاسوج / بیش از 400 نفر خدمات رایگان دریافت کردند +( تصاویر)استقبال مردم از اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در یاسوج / بیش از 400 نفر خدمات رایگان دریافت کردند +( تصاویر)استقبال مردم از اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در یاسوج / بیش از 400 نفر خدمات رایگان دریافت کردند +( تصاویر)استقبال مردم از اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در یاسوج / بیش از 400 نفر خدمات رایگان دریافت کردند +( تصاویر)استقبال مردم از اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در یاسوج / بیش از 400 نفر خدمات رایگان دریافت کردند +( تصاویر)

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار