یادواره شهدا به مناسبت هفته بسیج در بخش بزمان برگزار شد

سرهنگ بامری افزود: وحدت، همدلی و امنیت که امروز در کشور ایران اسلامی وجود دارد از رشادت و جانفشانی های این شهیدان است.
کد خبر: ۹۴۷۱۷۱۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، در هفته بسیج یادواره شهدای بزمان با همت حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر با حضور بخشدار، علما، ریش سفیدان، مدیران و شورای ادارات، بسیجیان و خانواده شهدا و ایثارگران در بخش بزمان شهرستان ایرانشهر برگزار شد

سرهنگ پاسدار حیدر بامری، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان ایرانشهر در این یادواره اظهار داشت:‌ در بخش بزمان شهدای زیادی امثال شهید سید محسن سجادی جان خود را در راه دفاع از این آب و خاک و در راه حفظ امنیت امروز ما فدا کردند.

سرهنگ بامری افزود: وحدت، همدلی و امنیت که امروز در کشور ایران اسلامی وجود دارد از رشادت و جانفشانی های این شهیدان است.

وی افزود: 29 آبان تا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

وی اضافه کرد: ما به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا و بخصوص شما دانش آموزان باید به تقوا و ایمان خود را آراسته کرده و در گفتار، رفتار و کردار تان بسیار مراقب باشید و در این صورت بوده که فرهنگ شهادت همچنان پا برجا خواهد ماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان ایرانشهر با بیان اینکه آشنایی نسل جوان و نوجوان از اهداف برگزاری یادواره شهداست، گفت: سیره شهدا گنجینه ارزشمندی برای بالندگی نسل جوان است و این گنجینه ارزشمند و هدایتگر تأثیر بسزایی در نقش‌آفرینی نسل جوان در عرصه‌های نیاز جامعه به میهن اسلامی دارد.

سرهنگ بامری در پایان سخنان خود افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست و وظیفه ما است که یاد آن‌ها را زنده نگه داشته و ادامه دهنده راهشان باشیم.

در پایان برنامه از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات