فرمانده سپاه خلیل آباد:

وظیفه سپاه و بسیج حفظ دستاوردهای نطام مقدس انقلاب اسلامی و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ، سرهنگ پاسدار محمد حسن مقدم فرمانده سپاه خلیل آباد، به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته و در همایش میقات صالحین که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج برگزار شده بود گفت: هرجا که انقلاب نیاز داشته است بسیجیان جان بر کف حضور فعال داشته اند و در عرصه های مختلف خوش درخشیده اند.
کد خبر: ۹۴۷۱۸۳۶
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

محمد حسن مقدم فرمانده سپاه خلیل آباد ،سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: وظیفه سپاه و بسیج حفظ دستاوردهای نطام مقدس انقلاب اسلامی و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود : : بسیجیان در طول سالهای بعد از انقلاب همیشه نقشه های دشمنان را خنثی کرده اند و در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی حرکت کرده اند.

مقدم بیان داشت : دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند بسیجیان اجازه نخواهند داد تا خدشه ای به مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی وارد شود و همیشه آماده هستند.

فرمانده سپاه خلیل آباد در ادامه افزود : در هفته بسیج امسال در شهرستان نهاوند بیش از 100عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های بسیج اجرا شد.

وی تصریح کرد: امروز بسیج به عنوان خار چشم دشمنان با قدرت در عرصه های مختلف درحال فعالیت هستند.

وی در خاتمه بیان داشت : فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج نشان از آینده نگری ایشان برای انقلاب اسلامی است که امروز می بینیم بسیج منشا خدمات بزرگی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها