فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

گروه تلویزیونی سپاه کربلا دستاورد‌های انقلاب را هنرمندانه روایت می‌کند

ساری-فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: امروز کاری که در حوزه رسانه‌ای گروه تلویزیونی سپاه کربلا در حال انجام است، روایت هنرمندانه دستاورد‌های انقلاب در قالب اقدامات بسیج و سپاه است.
کد خبر: ۹۴۷۱۸۹۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴

خبر

به گزاری خبرگزاری بسیج در مازندران، شامگاه جمعه سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در جمع گروه تلویزیونی سپاه کربلا به مجاهدان با اخلاص و ایثار عرصه رسانه خداقوت گفت.

سردار مسلمی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره اینکه مجاهدان رسانه‌ای سپاه کربلا به صورت شبانه روزی در حال انعکاس دستاورد‌های بسیج در این هفته هستند، گفت: فعالان رسانه مجاهدانه اخبار فعالیت‌های بسیج را به صورت هنرمندانه به  اطلاع مردم می‌رسانند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه فعالیت‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر این گروه جای تقدیر و تحسین دارد، افزود: کار‌های بسیار ارزشمندی در حوزه‌های محتوای و فنی در  گروه تلویزیونی سپاه تولید شده است که به اذعان کارشناسان رسانه‌ای در رسانه ملی کار‌های بسیار خوب و بی نقص و از نظر فنی بسیار بالاست.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به اینکه روابط عمومی سپاه کربلا به عنوان نفر اول در سطح روابط عمومی‌های کشور مطرح است، اضافه کرد: این حاصل زحمات همه عزیزانی است که با اخلاق رسانه‌ای و صمیمیت یک کارتبینی بزرگی را انجام میدهند.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز کاری که در حوزه رسانه‌ای گروه تلویزیونی سپاه کربلا در حال انجام است، روایت هنرمندانه دستاورد‌های انقلاب در قالب اقدامات بسیج و سپاه است که بصورت تبیینی همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند به اطلاع مردم می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار