خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درمیان

بسیج یعنی برافراشته نگه داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران

بسیج یعنی برافراشته نگه داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که در حقیقت نماد ایمان،بصیرت و مجاهدت فی سبیل الله است. لذا هر کسی با هر جایگاه و مسئولیت و مذهب و قومیتی که در راه اسلام با ایمان و بصیرت و مجاهدت برای پیشرفت و تعالی بخشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارد بسیجی است.
کد خبر: ۹۴۷۱۹۱۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان حجت الاسلام کیانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج در جشن ورود به بسیج دانش آموزان در مدرسه عفاف اسدیه گفت: بسیج یعنی برافراشته نگه داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که در حقیقت نماد ایمان،بصیرت و مجاهدت فی سبیل الله است. لذا هر کسی با هر جایگاه و مسئولیت و مذهب و قومیتی که در راه اسلام با ایمان و بصیرت و مجاهدت برای پیشرفت و تعالی بخشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارد بسیجی است.

 وی در ادامه بیان داشت:بسیج به بهترین وجه معنای درست سیاست اسلامی را پایه‌ریزی کرد چرا که سیاست در اسلام به معنای راهبری افراد جامعه به سمت تعالی، سعادت و قوی شدن است وبسیج در همین راستا طبق آیه شریفه 128 سوره نحل که می فرماید:ان الله مع الذین اتقوا و هم محسنون ،تقوای فردی را به تقوای جمعی تبدیل کرده است.

حجت الاسلام کیانی در ادمه اظهار داشت: بسیج همواره آنچه را گفته است عمل کرذه و در عین حال به دنبال گفتمان سازی  موضوعات مختلف در سطح جامعه است تا بتواند دستورات مقام عظمای ولایت را در سطح جامعه به اجرا در آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار