امام جمعه چرداول در خطبه های نماز جمعه :

جبهه استکبار فقط ویرانی در کشورها با بار آورده است / مردم به مقابله از اغتشاش گران به میدان آمده اند

امام جمعه چرداول در خطبه های نماز جمعه گفت: جبهه استکبار در کشورها فقط ویرانی به بار آورده است و امروز هم در ایران به دنبال ویرانی هستند که مردم به میدان آمده اند.
کد خبر: ۹۴۷۱۹۴۴
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام قنبر بیگی امام جمعه چرداول در خطبه های نماز جمعه شهرستان چرداول گفت: تکبر ضد تواضع است و متکبرین در دنیا و آخرت از جایگاه بدی در نزد خدا برخوردار و در دنیای آخرت برای آن ها عذابی دردناک است.

وی افزود: هرکشوری با شیطان بزرگ و استکبار باشد دست آن خالی و پشتش خالی خواهد شد که نمونه بارز آن اوکراین بود.

قنبربیگی در ادامه گفت: اوکراین به تعهدات خود در قبال غرب عمل کرد که در نتیجه آن ذلیل و آسیب پذیر شد که دنیای غرب و آمریکا هیچ گاه از اوکراین حمایت نکرد و همچنین نمونه های دیگر آن مانند صدام، لیبی و ... که نتیجه آن فقط ویرانی کشورها بعد از گذشتن تاریخ مصرف آن ها است.

امام جمعه چرداول خاطر نشان کرد: کسی با طناب پوسیده استکبار با چاه نرود واین افراد اگر به چاه رفتن دوباره برگردند.

وی عنوان داشت: دشمنان با اغتشاشات سعی در متوقف کردن نظام و القای ناکارآمدی نظام برای توقف در پیشرفت ها دارند ولی به هدف خود نرسیدند و پیشرفت های مداوم ایران یعنی امید همه با فردای روشن.

امام جمعه چرداول در ادامه گفت: در برخی جاها مردم به میدان آمدند و از تخریب اموال عمومی جلوگیری کردند و ما همه باید در برخورد با اغتشاشگران به میدان وارد شده و مانع از فعالیت های آن ها شویم.

وی تصریح کرد: در برخی شهرستان ها مسجد و قرآن را آتش زدند که اینها تحت هیچ دین و مسلکی نیستند که امیدواریم هر چه زودتر تحت تعقیب و نتیجه اعمالشان را ببیند.

ارسال نظرات