امام جمعه موقت شهرکرد؛

بسیج پیش قدم در خدمت و امیدآفرین است

همزمان با هفته مبارک بسیج گردهمایی خادمین خواهر آستان مبارک امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۷۲۰۰۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی، با تبربک هفته مبارک بسیج و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان اظهار کرد: برای غلبه برمشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باید روحیه بسیجی و انقلابی درجامعه تقویت و مانند دوران دفاع مقدس با این رویکرد در زمینه رفع مشکلات اقدام شود.

امام جمعه موقت شهرکرد، با تبیین نگاه راهبردی حضرت امام خمینی (ره) به تشکیل بسیج گفت: با فرمان تاریخی موسس انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در پنج آذر و تشکیل بسیج، یک خورشید تابان بر تارک انقلاب اسلامی اضافه شد و هر روز در سایه ولایت آثار این دستاورد بزرگ بیش از پیش نمایان‌ می شود، بسیج در جامعه امید آفرین است و دشمنان از تفکر و روحیه بسیجی سخت نگران هستند.

این مقام مسئول، با به روحیه انقلابی بسیج، اظهار داشت: اقدامات بسیج محدود به کارهای روزمره نیست و در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی،علمی، فرهنگی، جهادی، بسیجیان با پشتکار خود و حضور در تمام زمینه‌ها توانسته در کنار خدمت‌رسانی به مردم فرهنگ مقاومت را در جامعه اسلامی نهادینه کنند.

استادحوزه علمیه شهرکرد، با اشاره به برکات خدمت در آستان امامزادگان گفت: از آنجا که قرآن وعترت ازهم جداشدنی نیستند، خدمت به آستان امامزادگان خدمت به قرآن است امیدواریم با درک این حقیقت، خداوند توفیق خدمات بهتر و روز افزون را به همگان فرماید.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی، وجود مبارک امامزادگان در شهرهای ایران اسلامی مایه ی خیر، رحمت و برکات فراوان است، آستان مبارک امامزادگان بهترین مکان برای حضور دلدادگان و عاشقان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

امام جمعه موقت شهرکرد، اظهار داشت: عبادت زیارت، نباید در خدام به عادت تبدیل شود، خدام باید همواره این شوق را در درون خود حفظ کنند تا به درجات بالای ایمان برسند، خدام مشکل دیگران را مشکل خود بدانند و برای مشکلات مردم مانند مشکل خود دعا کنند.

این مقام مسئول، با قدردانی از خدمت صادقانه خادمین آستان مبارک امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد گفت: این اقدامات ارزشمند ضمن خدمت به عاشقان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، توشه هایی معنوی برای قیامت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار