تجمع میقات صالحین ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله درمحل مصلی بزرگ کرمان برگزار شد

کد خبر: ۹۴۷۲۰۸۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵
 
تجمع میقات صالحین درمحل مصلی بزرگ امام علی علیه السلام کرمان برگزار شد
تجمع بزرگ میقات صالحین با  حضورحلقه های صالحین پایگاههای مقاومت بسیج و حضور اقشار مختلف بسیج  در مصلای بزرگ امام علی علیه السلام این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان، همایش میقات صالحین با حضور حلقه های صالحین و حضور اقشار مختلف بسیج سپاه ناحیه حضرت رسول صلوات الله ازجمله بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی، محلات، ادارات و روحانیون ظهر امروز در مصلای بزرگ امام علی علیه السلام  این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله گفت:

وقتی موفقیت در اجرای این حلقه‌ها خوب بوده باید خانواده‌ها نیز از فواید آن استفاده کنند و تکرار مسائل بدیهی در حلقه‌های صالحین بد نیست یعنی موضوعاتی که جامعه می‌گوید ما آن‌ها را بلد هستیم اما ممکن است به دلیل گذشت زمان فراموش‌شده باشد برای تکرار و یادآوری مجدد بیان شود.

وی افزود: این حلقه‌های صالحین برکات زیادی در جامعه داشته است بهتر است این حلقه‌ها به مسائل خانواده‌ها نیز تسری پیدا کند و موضوعات خانوادگی نیز موردبررسی قرار بگیرد زیرا آن‌ها هم جزء مدار وجودی بسیج هستند.

برجی با اشاره به این موضوع که امروز بسیج در بُعد تربیتی و اعتقادی نیز ورود پیداکرده است، گفت: طرح صالحین نمونه بی‌بدیلی از این بُعد فعالیتی بسیج به شمار می‌آید که با دست‌خالی در حال انجام است.

وی از سرگروه‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها به دلیل زحماتی که در این حلقه‌ها بر دوش دارند، تشکر کرد و گفت: هدف ما رفع مشکلات و کمک به بسیجیان است؛ میقات صالحین برای آشنایی هرچه بهتر و ارتباط اولیا با صالحین، شرکت نوجوانان و جوانان در نماز جمعه و ارتباط با نماز جمعه است.

فرماندهمقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله تصریح کرد: میقات صالحین یکی از برنامه‌های تربیتی صالحین بوده و تربیت نسل آینده و پاک‌سازی برای آینده از جمله هدف‌های صالحین است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار