خبرهای داغ:

دیدار کارکنان ناحیه مقاومت با امام جمعه شهرستان ارسنجان در هفته بسیج

به مناسبت هفته مبارک بسیج، جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۷۲۱۰۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته مبارک بسيج، جمعي از کارکنان ناحيه مقاومت بسيج ارسنجان با امام جمعه اين شهرستان ديدار کردند.

در این دیدار سرگرد پاسدار علی قانع جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان ارسنجان بخاطر حمایت همه جانبه از سپاه وبسیج گفت: بسيج در عرصه هاي مختلفي از جمله امنیتی، علمي ، فرهنگي و اقتصادي حضور دارد ولي آنچه امروز فعاليت بسيج را محسوس کرده است حضور بسيج در محرميت زدايي و خدمت رساني به مردم است که در اين مسير ترويج فرهنگ اقتصاد مقاومتي را در دستور کار دارد .

وی افزود: سپاه و بسیج رسالت محور هستند نه ماموریت محور و به خاطر تبعیت از ولایت در همه صحنه ها سرافراز بوده اند.

سرگرد پاسدار علی قانع هدف از اين ديدار را بيعت با ولايت عنوان کرد و ضمن دعوت از امام جمعه محترم شهرستان جهت حضور در برنامه های هفته بسیج گفت: برنامه هاي مختلف فرهنگي هنري و ورزشي در هفته بسيج در ارسنجان برگزار مي شود.

امام جمعه شهرستان نیز ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه گفت: هفته بسیج بیش از همه چیز یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است که با آینده نگری بی نظیر خود نهالی را غرس کردند که امروز به درخت تناوری تبدیل شده که هیچ طوفانی نمی تواند به آن آسیبی برساند. وی تشکیل بسیج را از الطاف خداوند برای حفظ نظام دانست که ثمره زحمات یکصدو بیست و چهار هزار پیامبر و دوازده امام است.

حجت الاسلام بهرامی اظهار داشت : بسیج در همه صحنه های انقلاب و دفاع از آرمان‌های نظام و امنیت مردم خوش درخشیده است. وی ضمن اشاره به آشوب‌ها ی اخیر در کشور گفت نظام به فتنه گران فرصت داد و یک حجامت عظیم در کشور صورت گرفت.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه گفت: به یاری خداوند این فتنه ها جمع خواهد شد و مسؤولین با قدرت مضاعف در خدمت رسانی به مردم جهت رسیدن به قله های پیشرفت قدم بر خواهند داشت.

وی در پایان افزود: هفته بسیج مانور اقتدار نظام است و انشاالله باشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار