فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر ناحیه ویژه سپاه زاهدان؛

ترویج و تحقق سبک زندگی اسلامی یکی از اولویتها و نیازهای اصلی جامعه امروز می باشد

به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و با هدف ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی در بین خانواده ها، نشست تبیین سبک زندگی اسلامی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۲۶۴
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، زینب رضوانی فر فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر ناحیه ویژه سپاه زاهدان گفت: ترویج و تحقق سبک زندگی اسلامی یکی از اولویتها و نیازهای اصلی جامعه امروز می باشد که لازم است تمامی بخش های جامعه برای رسیدن به این امر مهم تلاش کنند.

زینب رضوانی فر افزود: طرح سبک زندگی اسلامی به عنوان یکی از توصیه های مهم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و عامل تداوم انقلاب اسلامی می باشد که باید در تمام ابعاد زندگی انسان ها وارد شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اهمیت مقوله سبک زندگی اسلامی، نشست ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی به همت پایگاه سیده النساء حوزه مقاومت بسیج کوثر زاهدان و با حضور استاد برجسته حجت الاسلام والمسلمین خانه گیر رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت کوثر اظهار داشت: در این نشست که در محل مسجد امام خمینی (ره) مجتمع مسکونی کوی پلیس زاهدان برگزار شد، 52 نفر از خواهران و مادران بسیجی حضور داشتند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار