در آخرین روز از هفته بسیج صورت گرفت:

تجمع بزرگ بسیجیان منطقه بم پشت به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان

همایش اقتدار بسیجیان، با حضور مسولیین،معتمدین،سران طوایف،فرهنگیان، صبح امروز در سالن ورزشی آموزش و پرورش بم پشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۲۹۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان؛ تجمع بزرگ بسیجیان، فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی منطقه بم پشت به مناسبت ۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) به همت "حوزه مقاومت بسیج شهید سجاد بم پشت در محل «سالن ورزشی آموزش و پرورش بم پشت» برگزار شد.
"عزیز اله زومکزهی" ریاست آموزش و پرورش بم پشت ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: دشمنان بدانند تفکر بسیج در سراسر کشورهای اسلامی در حال گسترش است.

زومکزهی با بیان اینکه امروز دشمنان پس از شکست در جنگ سرد با تمام قوا در عرصه جنگ نرم حضور یافته‌اند، افزود: در این میدان مسئله جهاد تبیین به یک امر حیاتی تبدیل شده که می‌توان با این جهاد فاصله واقعیت و فرا واقعیت در عرصه رسانه را کم کرد.

وی تاکید کرد: وظیفه خواهران و برادران بسیجی گسترش روحیه و تفکر جهادی در برابر روحیه بی مسئولیتی و تن پروری است و و این تفکر آن چیزی است که می‌تواند ملت را از مشکلات و معضلات می رهاند.
ریاست آموزش و پرورش بم پشت افزود: پس از تسخیر لانه جاسوسی امام خمینی دستور تشکیل بسیج مستضعفین را داد و از آن روز ایران با آمریکا پنجه در پنجه است و همواره پیروز شده است.
لازم به ذکر است؛ دکلمه، مقاله، سخنرانی، سرود سلام فرمانده و... از جمله برنامه های این مراسم بودند و همچنین در پایان از بسیجیان فعال منطقه بم پشت تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار