تفکر و فرهنگ بسیجی منشاء خدمت رسانی است

نشست نهضت روشنگری با موضوع نقش و جایگاه تفکر بسیجی در گام دوم انقلاب، کاهش آسیب‌های اجتماعی ومقاوم سازی فرهنگ‌دینی و تحقق فرهنگ مقاومت در بخش مهرگان سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۳۰۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان؛خواهر محمدی فرمانده حوزه حضرت مریم(س) مهرگان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی نیاز امروز جامعه ماست و باید در همه اقشار جامعه این تفکر گسترش یابد.

وی افزود: تفکر و فرهنگ بسیجی منشاء خدمت رسانی است و این نهاد برخاسته از بطن مردم در گام دوم انقلاب میدان‌دار پیشرفت اهداف نظام اسلامی است.

صفیه محمدی افزود: در رابطه به مقاوم سازی فرهنگ‌دینی و مبارزه با عوامل تخریب فرهنگی از جمله ماهواره، فضای مجازی و اعتیاد و تقویت عوامل ارتقادهنده فرهنگ همچون توسعه جلسات مذهبی و فرهنگی در مساجد و اماکن مذهبی از ضروریات است.

محمدی گفت :در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از عوامل مهم پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تولید و اشتغال و جلوگیری از بیکاری بالاخص قشر جوان و اتلاف وقت نوجوانان و جوانان و پرکردن اوقات فراغت آنان با برنامه‌هایی است که بتواند به آینده آنان و تامین اقتصاد خانواده کمک کند، بسیج تلاش خود را می‌کند تا با تمام ظرفیت با برنامه‌های متنوع خود این امر را در منطقه اجرایی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار