خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

ثمره تشکیل بسیج مستضعفین در منطقه مشهود است / حضور در صحنه بسیج فتنه دشمن را خنثی کرد

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: نقش استراتژیک و کلیدی بسیج در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و بعد از دفاع مقدس نیز ، هرجا زندگی مردم دستخوش خلل شد ، بسیج بلافاصله پای کار آمد و به کمک مردم شتافت.
کد خبر: ۹۴۷۲۴۵۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

ثمره تشکیل بسیج مستضعفین در منطقه مشهود است / حضور در صحنه بسیج فتنه دشمن را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در یادواره شهدای پایگاه بسیج ولیعصر مسجد صاحب الزمان (عج) آزادشهر : امام خمینی (ره) ۴۳ سال پیش فرمان تشکیل بسیجی را صادر کرد که امروز ثمره آن را در کشور های منطقه غرب آسیا می بینیم و اکنون گفتمان بسیج دیگر قائل به مرز های جغرافیایی نیست.
وی اظهار داشت: امام در پیام صدور تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در سال ۶۷ در جمله ای عجیب فرمودند “ اگر مسئولین نظام از بسیجیان غافل شوند ، در آتش دوزخ خواهند سوخت “ و ما معتقدیم بسیج امروز درست همان بسیج ۴ دهه پیش است و تعابیر دهه ۶۰ امروز هم صدق می‌کند.
ملک شاهکوهی افزود: نقش استراتژیک و کلیدی بسیج در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و بعد از دفاع مقدس نیز ، هرجا زندگی مردم دستخوش خلل شد ، بسیج بلافاصله پای کار آمد و به کمک مردم شتافت.
فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطر نشان کرد: مردم شهید پرور ما در فتنه اخیر کوچکترین همراهی با اغتشاشگران نکردند تا سرویس های امنیتی آمریکا اواخر شهریور شکست فتنه را به دولتمردان خود اعلام کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها