خبرهای داغ:
سردار آبنوش:

ما در شاخصه‌های ترقی پیشرفت و نوآوری سرآمد جهان هستیم

همدان-فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ما در شاخصه‌های ترقی پیشرفت و نوآوری، اشراف و قدرت، سرآمد جهان هستیم که این نیز متأسفانه خوب تبیین نمی‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۲۵۲۰
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، سردار سالار آبنوش در همایش اقتدار و حضور بسیجیان که با حضور پرشور بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولین دستگاه‌های اجرایی، ایثارگران، رزمندگان و عموم مردم شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری (ره) شهر بهار برگزار شد،با گرامیداشت هفته بسيج اظهار کرد: ما مسلمانان نماز را یک رکن و ستون دین می‌دانیم چرا که ستون دین خیمه هویت و زندگی ما نماز است.

وی با بیان اینکه اهتمام و توجه مکتب متعالی اسلام به وطن است، افزود: جایگاه وطن در ستون دین است که نماز مسافر را شکسته می‌کند، بنابراین در دین و مکتب ما جایگاه وطن، جایگاه متعالی در زیر چتر ولایت و احکام اساسی و اصولی دین است.

همرزم شهید همدانی و فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: در این دو ماه سعی دشمن در آسیب رساندن به کشور بود و با استفاده از نظر سنجی اختلال ایجاد کردند.

وی ادامه داد: امروز در سطح جهان تفسیر علمی مرگ بر دیکتاتور را جمهوری اسلامی در رأس رهبری و ولایت حضرت آقا می‌خوانند و دشمنان با استفاده از فضای مجازی که تیر اول هدف آنها است، در ذهن جوانان و نوجوانان نفوذ کرده و با قدرت آمده‌اند تا بقایی از این کشور به جای نگذارند .

سردار آبنوش گفت: امروز شما در زیر ساخت‌‌های جهان، کشور خودکفا هستید و مبنای اقتصاد و رشد و توسعه در دنیا تبدیل کردن انرژی به صنایع مختلف است و به کارگرفتن آنها هم بزرگترین شاخصه رشد و توسعه یک ملت است و ما در شاخصه‌های ترقی پیشرفت و نوآوری، اشراف و قدرت، سرآمد جهان هستیم که این نیز متأسفانه خوب تبیین نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات