میز خدمت جهادی در بخش دامن شهرستان ایرانشهر برگزار شد

بخشدار دامن گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با شعار "بسیج خدمتگزار ملت ایران در بخش دامن شهرستان ایرانشهر درمحل مسجد محمدرسول الله برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۵۲۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر،مهندس تیمور کریم زاهی بخشدار دامن درحاشیه این میز خدمت در گفت و گو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: میز خدمت بی منت به مناسبت هفته بسیج، خدمت جهادی و بی منت به مردم در قالب طرح کرامت است که به همت سپاه شهرستان و با همکاری ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، برق در این منطقه اجرا شد.

وی اضافه کرد: روسا و مدیران دستگاه های اجرایی در این مناطق کم برخوردار حضور یافته و از نزدیک مسایل و مشکلات اقشار مختلف مردم را در گفت و گوی چهره به چهره با آنها بررسی و نسبت به رفع و حل مشکلات آنان اقدام کردند.

وی افزود: میز خدمت جهادی که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است در همه مراسم ملی و مذهبی در طول سال در مناطق کم برخوردار برگزار می شود و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

بخشدار دامن گفت: حوزه کاری میزخدمت جهادی برای رسیدگی به مشکلات مردم و با هدف تسهیل ارائه خدمت به اهالی مناطق کم برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری بسیج در پایان برگزاری این میزهای خدمت، بخش دار. مدیران سپاه و دستگاه های اجرایی و اعضای شورای اسلامی دامن از مناطق کم برخوردار این مناطق بازدید میدانی به عمل آوردند و قول مساعد برای رفع مشکلات اهالی این مناطق دادند.

ارسال نظرات