در هفته بسیج صورت گرفت:

برگزاری اردوی تفریحی ویژه دختران شهرستان ایرانشهر

درششمین روز از هفته بسیج اردوی تفریحی ویژه بسیجیان خواهر به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت آسیه(س) در باغ سازمان زندان در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۵۲۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان ایرانشهر،خواهرپاسدار طیبه رحمت آبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت آسیه(س) بیان کرد:در این اردو بسیجیان خواهر به تعداد 120 نفر شرکت کرده اند و قرار است 200 نفر در روزهای آینده در این اردوها شرکت کنند.

خواهر رحمت آبادی با اشاره به اهداف برگزاری این اردو افزود: توانمندسازی و تقویت توانایی‌های فردی و گروهی آنان از جمله اهداف این اردو است که امیدواریم به اهداف تعیین شده در این زمینه دست یافته باشیم.

رحمت آبادی در ادامه افزود: بسیجیان در این اردو علاوه بر ورزش و اجرای مسابقات مختلف، مهارت‌های فردی و جمعی را هم آموزش دیدند که نقش موثری در موفقیت آنها در آینده شغلی و تحصیلی خواهد داشت.

طیبه رحمت آبادی همچنین افزود: الان در جنگی به سر می بریم که دشمنان دختران جوان و حجاب و عفاف آن ها را نشانه گرفتند اما ما باید آن ها را با بصیرت و آگاهی از نقشه دشمن آگاه کنیم و نگذاریم که دشمن به هدف خودش برسد.

وی ادامه داد:ما باید با تفریحات و دیگر برنامه های فرهنگی به دختران جوان نشان دهیم که چهره ای که دشمن از نظام برای آن ها ساخته یک دروغ بزرگ است وان چهره اصلی که انقلاب و نظام دارد و ارزشی که برای دختران جوان قاعل است هیچ کجای دنیا وجود نداردو نشان دهیم که دختران جوان بسیجی تفریحات و شادی های سالم خودشان را دارند.

خواهر پاسدار رحمت آبادی در آخر سخنان خود افزود: اخیرا با این اتفاقات ما باید وقت بیشتری را صرف فرهنگ سازی درست برای دختران جوان باشیم تا خدایی نکرده از راه بی راه نشوند و همچنان به مسیر درست ادامه بدهند.

ارسال نظرات