نشست بصیرتی سیاسی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان ایرانشهر برگزار شد

نشست روشنگری بصیرتی سیاسی باهمت حوزه مقاومت بسیج حضرت آسیه(س) سپاه در باغ سازمان زندان در شهرستان ایرانشهر برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۷۲۵۲۶
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان ایرانشهر،خانم دکتر مریم پیری استاد دانشگاه ولایت در این نشست به عنوان سخنران گفت؛ بسیجی یک تفکر است و هر کسی به اسلام و انقلاب و ارزش های الهی و تعالیم انبیاء عمل کند، بسیجی است.

دکتر پیری با تشریح ویژگی های بسیج تصریح کرد: اقشار مختلف مردم باید در هر سنگری که هستند باید دارای بصیرت باشند، چرا که حفاظت از ارزش های اسلامی نیازمند داشتن بصیرت و آگاهی است.

پیری همچنین بسیج را مانند لوکوموتیو پیش برنده و پیش رونده است، تاکید کرد: بسیجی ابتدا باید خودش عمل کرده و سپس امربه معروف و نهی از منکر کند تا به الگویی برای جامعه تبدیل شود.
وی عنوان کرد: ملت ایران آگاه است و غاطبه مردم دارای تفکر و روحیه بسیجی هستند و باید این روحیه را حفظ و تقویت کنیم تا انقلاب اسلامی را با عزت و عظمت به سرمنزل مقصود برسانیم.
ایشان گفتند؛ امنیت و آسایش امروز ما مرهون ایثار و از خود گذشتگی جوانان پاک و غیرتمند ایران اسلامی از ابتدای نهضت حضرت امام تا کنون بوده است و باید قدر دان این رشادتها باشیم.
وی در آخر سخنان خود تبیین فرهنگ بسیجی در جامعه را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: این فرهنگ متعالی باید در بین اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی بیش از پیش تبیین شود.

ارسال نظرات