از توزیع 14 بسته معیشتی تا اهدا بخاری به نیازمندان در روستا مومن آباد

به مناسبت هفته بسیج به همت گروه جهادی شهید کاظم عاملو 14 بسته معیشتی و یک دستگاه بخاری به خانواده های نیازمند در روستا مومن آباد در سرخه اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۱۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز هفته بسیج جلسه اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) روستا مومن آباد در سرخه برگزار و برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم جهت بزرگداشت هفته با حضور اعضای شورا پایگاه انجام شد. 

غیبی نژاد فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف ترغیب بسیجیان به امر ورزش و اهتمام نسبت به آن کلاس ووشو در باشگاه پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستا به همت مسئول تربیت بدنی پایگاه برگزار و با استقبال خوبی همراه بوده است.

او افزود: به مناسبت هفته بسیج نیست جهت حضور نوجوانان بسیجی و استفاده از استخر هماهنگی های لازم انجام گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 2 و مشارکت بسیجیان این پایگاه در این رزمایش گفت: در این راستا تهیه و توزیع ۱۴بسته حمایتی با هدف توزیع بین افراد و خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت به همت گروه جهادی شهید کاظم عاملو پایگاه انجام گرفت.

غیبی نژاد اضافه کرد: تهیه و اهدای یک عدد بخاری به خانواده نیازمند به همت این گروه جهادی با یاری خیرین روستا از دیگر اقدامات مومنانه بوده است.

او بیان داشت: اجرای گشت رضویون پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) با هدف برقراری آرامش و امنیت در سطح خیابان ها و محله های روستا در هفته بسیج نیز همچون هفته های گذشته با مشارکت بسیجیان برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) بیان داشت: پیاده روی بسیجیان در ارتفاعات بام سمنان و گفت و گوی صمیمانه با نوجوانان همراه با پرسش و پاسخ در مورد مسائل فرهنگی و اجتماعی (سواد رسانه ای) از دیگر برنامه های اجرایی در این پایگاه در طول هفته بسیج بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار