مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

تقوای اجتماعی مهمترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

زنجان – مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: تقوای اجتماعی در جامعه سرمایه اصلی نظام است و باردیگر دشمن با تمام توطئه ها شکست خورده است.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۲۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حجت الاسلام حسن بیگدلی در نشست بصیرتی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج منشأ خوبی و سازندگی در کشور است، اظهار کرد: بسیج را می‌توان منشأ خوبی‌ها دانست که برای حل مشکلات می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد و با وجود بسیج نباید مشکلی در کشور باشد. 

تقوای اجتماعی مهمترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان ادامه داد: حضور روحانیت در مقابله با تهدیدات استکبار چشمگیر است و به دلیل همین حضور پررنگ همواره درصدد آسیب زدن به این قشر برآمده‌اند.

وی افزود: دشمن زمانی که  نتوانست اهداف فتنه‌انگیزانه خود را به کرسی بنشاند از باب ترور وارد شد اما آ نها نمیدانند که هر قدر هم در داخل کشور تلاش کنند تا اتحاد ملت ما را از بین ببرند موفق نخواهند شد. 

حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: دشمن با تکیه بر فضای مجازی سعی در هدایت کشور ما داشت اما این بار نیز تیرش به سنگ خورد و فضای حقیقی این بار نیز بر فضای مجازی پیروز شد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  استان زنجان وجود تقوای اجتماعی در جامعه را سرمایه اصلی نظام اعلام و تصریح کرد: دشمن امروز از تمام توان خود برای باطل جلوه دادن انقلاب اسلامی استفاده می‌کند اما همواره با شکست مفتضحانه میدان را خالی کرده است. 

وی با بیان اینکه این انقلاب توان مضاعفی پیدا کرده که مشکل‌های اقتصادی و غیراقتصادی کشور را حل کند، بیان داشت: احساس دشمنان این بود، اگر این پیشروی ادامه پیدا کند، مرگشان قطعی است، از این رو راهبرد اصلی برای تحقق این هدف را، مردم قرار دادند. 

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اهمیت خدمت به مردم ،اظهار داشت: مسئولان باید از فرصت خدمت به مردم برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت استفاده کنند و در قرآن کریم و روایات مختلف نیز خدمت به مردم و مستضعفان بسیار تاکید شده است‌.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار