خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو:

رمز تلالو روز افزون بسیج، خدمت رسانی خالصانه است

تبریز- فرمانده سپاه اسکو گفت: اگر امروز علیرغم همه شیطنت ها و دغل بازی های دشمنان انقلاب، همچنان بسیج تلالو دارد بخاطر خدمت رسانی خالصانه بسیجیان است.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۴۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی در جمع بسیجیان اسکو ضمن تبریک هفته بسیج افزود: بسیج مایه عزت، افتخار و امیدآفرین برای مردم و مایه ترس و عصبانیت دشمنان است و البته باید منزلت این جایگاه را درک و از آن پاسداری کرد چراکه دشمن تنها راه مبارزه با نظام را زودن تفکر بسیجی از جامعه می داند.

وی بیان کرد: بسیج یکی از الطاف الهی است که توسط امام راحل تاسیس شد و توانست انقلاب اسلامی را در مقاطع مختلف تاریخ از گردنه های پرخطری عبور دهد، حتی در دفاع مقدس نیز وقتی امام جنگ را مردمی و بسیجی کرد، افتخارات و عملیات های موفقیت آمیز یکی پس از دیگری محقق شد.

رضایی ادامه داد: فرهنگ بسیج تهدیدی برای استکبار جهانی است که هیمنه پوشالی آن ها را برای عموم ملت ها آشکار می سازد و  امروز آن ها در صحنه رویارویی با این تهدید، با اقتدار بسیج و اشاعه روزافزون فرهنگ بسیج در جهان مواجه‌اند و این فرهنگ رو به گسترش، آمریکایی‌ها را بیش از پیش نگران کرده است.

وی اضافه کرد: بسیج در مقابل دشمنان با قدرت می ایستد و اخلاق را نیز فراموش نمی کند، بنابراین بسیجی در جامعه باید نمونه بارز اخلاق، ادب و معنویت باشد و در عین حال  با شناخت عمیق اهداف دشمنان، در مقابله با آن ها دچار تردید نشود که  در جریان وقایع اخیر بسیج بخوبی نشان داد که مانع تعبیر خواب استکبار جهانی و برخی ورشکستگان سیاسی داخلی شده و با خویشتن داری هوشمندانه این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

فرمانده سپاه اسکو افزود: امروز که دشمن تا بن دندان مسلح، سلاح نرم خود را در مقابل اراده جوانان ایران اسلامی قرار داده، بسیجیان دریادل با عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین برای امنیت و اقتدار ایران اسلامی جانفشانی کرده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و تا تحویل پرچم انقلاب اسلامی به صاحب اصلی آن در پرتو هدایت های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب, لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

ارسال نظرات