مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز:

نظام جمهوری اسلامی به برکت داشتن ملت بصیر، شکست ناپذیر است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت داشتن چنین مردم بصیری شکست ناپذیر است؛ همراهی آن ها موجب شد سوریه سازی که مدنظر دشمن بود، اتفاق نیفتد.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۵۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در شهرداری کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: نهاد مقدس بسیج در طول این 43 سال از عمر انقلاب، چنان درخشید که دل همه دوستان و دوستداران اسلام ‌ناب محمدی و انقلاب اسلامی را خوشحال و چشم‌ دشمنان این ارزش ها را کور کرد.

نظام جمهوری اسلامی به برکت داشتن ملت بصیر، شکست ناپذیر است

وی با اشاره به اینکه طبق تعریف حضرت امام خمینی (ره) بسیج به وسعت همه آزاداندیشان دنیا بوده و تشکیل این نهاد مردمی، بهانه و ابزاری برای ترویج تفکر بسیجی است، مطرح کرد: امروز هر کسی که دارای تفکر بسیج است، بسیجی محسوب می شود حتی اگر پرونده و کارت شناسایی بسیج نداشته باشد. از ابتدای تاسیس این تشکل مردمی تاکنون همواره شاهد بوده ایم که هر جا انجام امور به تفکر بسیجی و انقلابی سپرده شد، به موفقیت دست یافتیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز اذعان کرد: همچنین دیدیم که در هر جا که به تفکر کاسب کارانه و مادی گرایانه و به عبارت روشن تر، سوءاستفاده از موقعیت ها برای رسیدن به منافع شخصی، روی آوردیم، نه تنها به پیشرفت نرسیدیم بلکه عقب نشینی هم داشتیم. بسیج، در عرصه های مختلفی وارد میدان می شود؛ در دوران دفاع مقدس، لباس بسیجی رنگ و بوی خون گرفته و آماده پذیرش تیر و ترکشی بود که به سمت مردم شلیک می شد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با اشاره به اینکه رشادت های بسیجیان در طول دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: درخشش بسیج و تفکر بسیجی در دفاع مقدس تا جایی گسترش پیدا کرد که امروز کشورهای مدعی قدرت نظامی دنیا، به دنبال بهره گیری از نقشه ها، طرح ها و راهکارهای عملیاتی ما در آن دوران هستند و عاجزانه به سران ‌نظامی ما التماس می کنند که این مبانی را در دانشگاه های نظامی آن ها تدریس کنند.

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در عرصه سازندگی بیان کرد: بسیجیان اولین گروه هایی هستند که در زمان وقوع بلایای طبیعی، وارد میدان می شوند و اقدامات مفید، موثر و خداپسندانه ای را رقم می زنند. در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا، که مردم دچار ترس و وحشت شده و حتی فرزندان از والدین و والدین از فرزندان خود فراری بودند و برخی افراد حاضر نبودند نزدیکان خود را دفن کنند، بسیج احساس مسئولیت کرد و وارد عمل شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز افزود: بسیج در آن دوران علاوه بر یاری کادر بهداشت و درمان، اقدامات دیگری از جمله برگزاری رزمایش های مواسات و همدلی و کمک به شهروندانی که معیشت آن ها به واسطه شیوع این بیماری به خطر افتاده بود، را انجام دادند. انتشار این ویروس در سراسر دنیا، آسیب های بسیاری به ویژه در حوزه های معیشتی و اقتصادی داشت اما به دلیل عملکرد بسیج و تفکر بسیجی، کمترین آسیب در این حوزه متوجه کشور ما شد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با بیان اینکه زمان ایجاد ناامنی، بسیج فدای مردم می شود، اظهار کرد: امسال هفته بسیج با بازی های جام جهانی مصادف و برد زیبا، شیرین، تخصصی و حرفه ای تیم ملی موجب شد که از ساعات پس از بازی تا پاسی از شب در نقاط مختلف کشور، حتی کشورهای دوست و همسایه طرفداران شادی و خوشحالی می کردند. امید است با شکست آمریکا در روز سه شنبه این لطف الهی در حق مردم کامل شود و بتوانیم تمام محاسبات دشمنان را به هم بریزیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اندیشکده های آمریکایی در تحلیل اوضاع فعلی کشور گفته اگر حتی 10 درصد مردم هم طرفدار این نظام و انقلاب باشند، شکست نمی خورد در صورتی که امروز بیش از 90 درصد مردم طرفدار این نظام هستند، حتی اگر اعتراض داشته باشند. براساس آمارها و اقدامات تخصصی، امروز کمتر از نیم درصد مردم با نظام مخالفت دارند. ممکن است درصد قابل توجهی از مردم، اعتراضات و مطالباتی داشته باشند اما با اصل نظام مشکلی ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز مطرح کرد: دشمن در شرایط کنونی که از مقابله نظامی با ایران عاجز است، بمباران 24 ساعته فکری، فرهنگی و مجازی ملت ایران را تنها راه مبارزه با جمهوری اسلامی می داند بنابراین جنگ جهانی چهارم با محوریت رسانه را آغاز کرده است. در این جنگ رسانه ای و ترکیبی، فعال فضای مجازی نقش تک تیرانداز، اینترنت نقش توپخانه دشمن و شبکه های ماهواره ای نقش موشک را ایفا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی بیان کرد: بخشی از این جنگ، وقایع اخیر بود که گذشت و دشمن شکست خورد و این شکست را نیز پذیرفت. ما نیروی مقتدری هستیم و توانایی نظامی بالایی داریم اما این دلیل شکست دشمن نیست، بصیرت مردم اجازه نداد دشمن به نتیجه برسد، اگر همراهی آن ها نبود وارد مرحله و فاز بعدی می شدیم اما سوریه سازی که مدنظر دشمن بود، اتفاق نیفتاد. نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت داشتن چنین مردمی شکست ناپذیر است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار