خبرهای داغ:
مسئول کانون علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم؛

بسیجیان بی ادعا پرچمدار مبارزه در جنگ ترکیبی هستند

مسئول کانون علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم گفت: در جنگ ترکیبی دوباره بسیج و بسیجیان به میدان آمدند و محور اصلی مقابله در این جنگ شدند و بدون کوچکترین ادعایی در میدان فضای مجازی و حقیقی وارد میدان عمل شدند.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۸۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

بسیجیان بی ادعا پرچمدار مبارزه در جنگ ترکیبی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدعلی آسودی در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان آبیک که در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، با اشاره به گذشت ۷۲ روز از جنگ ترکیبی در کشور اظهار کرد: به یاد دشمنان می آوریم که ملت ایران، همان ملتی است که در هشت سال دفاع مقدس در برابر ارتش های دنیا و بیش از ۴۸ کشور ایستاد و امروز چه فکر کردید که از اتحادیه اروپا، آمریکا و دیگر کشورها و به اصطلاح حقوق بشر جنگ ترکیبی راه انداخته اید.

وی افزود: دشمنان، دشمن و مخالف مردم هستند و دیروز با برد تیم ملی واضح و روشن چهره واقعی خود را نشان دادند که شک برخی افراد در این زمینه رفع شد و لازم است مردم هوشیاری خود را افزایش دهند.

مسئول کانون علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم ادامه داد: در جنگ ترکیبی دوباره بسیج و بسیجیان به میدان آمدند و محور اصلی مقابله در این جنگ شدند و بدون کوچکترین ادعایی در میدان فضای مجازی و حقیقی به میدان آمدند.

آسودی اضافه کرد: برخی از جوانان کشور تحت تاثیر القایات مسموم دشمنان ویژه با دلارها و پولهای بن سلمان سعودی خبیث و امارات و عربستان منحرف شده اند و در حد وفور این پولها در اختیار لیدرهای مختلف در کشور قرار گرفت که تصور می کردند ظرف یک هفته کار ایران تمام است که خیال باطلی بود.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی به معنای از مردم برای مردم است و برای دفاع از مردم بسیجیان در جنگ ترکیبی در کف میدان هستند و پیامشان این است که همه مردم و جوانان باید دل در گرو اسلام و انقلاب داشته باشند و افتخار بسیجیان خدمتگزاری به مردم است.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: پولهای بن سلمان سعودی ملعون موجب شد ۸۵ نفر گردن زده شوند که تعداد زیادی از آنها بانوان بودند که به جرم اندکی گردن زده شدند حال این سوال این است که چگونه کشوری که گردن می زند از آزادی ملت ایران طرفداری می کند و دلسوز مردم است؟

همرزم شهید سلیمانی افزود: دشمنان نظام اسلامی اگر دهها برابر علیه نظام اسلامی، دلارها را هزینه کنند راه به جایی نخواهند برد و قطعا رسوای عام و خاص می شوند و از سویی، مردم بیدار هستند و افراد تحت تاثیر هم بیدار می شوند و روزهای بسیار خوب و درخشانی در راه است.

آسودی ادامه داد: آخرین پیامی که امام خمینی (ره) درباره بسیج صادر کرد دی ماه ۶۷ بود و دستور راه اندازی بسیج طلاب و دانشجویی بود و در این پیام فرموده بود که این دو مجموعه باید مبانی و اندیشه بسیجی را تولید و ترویج دهد.

وی اضافه کرد: جایگاه و مقام بسیج ان قدر والاست که امام خمینی (ره) فرمود افتخار میکنم که خود بسیجی ام و امروز اگر در کشور ندای دلنشین بسیجی طنین انداز شود چشم طمع جهانخواران و دشمنان از ایران اسلامی دور می شود و اکسیری است که تمام مشکلات را در ادارات و ارگانها حل می کند.

این مقام نظامی خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی به دنبال ترویج تفکر بسیجی در بین آحاد ارتشیان بود که در سپاه این تفکر ترویج یافت. اگر تفکر بسیجی نمیشد سختیها و دشمنی های دشمنان را نمی شد تحمل کرد.

مسئول کانون علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم اذعان کرد: در دوران جنگ تحمیلی تمام کفر علیه انقلاب به میدان آمده بودند و امام راحل می گفت جنگ اسلام و کفر است که در جنگ ترکیبی امروز هم، کفر به میدان آمده و باید با تفکر بسیجی در مقابل تمام دشمنان ایستاد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار