خبرهای داغ:
به همت بسیجیان گردانهای حضرت امام حسین (علیه السلام) برگزار شد:

دیدار تعدادی از رزمندگان و بسیجیان گردانهای حضرت امام حسین (علیه السلام) بصورت مجازی و ارتباط مستقیم با فرماندهی معظم کل قوا

بمناسبت هفته بسیج، جمع کثیری از بسیجیان گردانهای حضرت امام حسین (علیه السلام) استان اصفهان و تعدادی از مسئولین شرکتها و اداره جات با حضور در حسینیه ها، پایگاههای بسیج، حوزه های مقاومت،میادین شهر وشهرستان و.. با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی بصورت مجازی و ارتباط مستقیم دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۷۲۷۳۰
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبر گزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس ۱۴ حضرت امام حسین (علیه السلام)، بمناسبت هفته بسیج، جمع کثیری از بسیجیان گردانهای حضرت امام حسین (علیه السلام) استان اصفهان با حضور در حسینیه ها، پایگاههای بسیج، حوزه های مقاومت،میادین شهر وشهرستان و.. با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی بصورت مجازی و ارتباط مستقیم  دیدار کردند.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: به مناسبت هفته مبارک بسیج بسیجیان گردانهای امام حسین(علیه السلام) استان اصفهان در سطح شهرستان با حضور در محلهای مختلف بصورت مجازی و ارتباط مستقیم  با  مقام معظم رهبری دیدار کردند،علاوه بر این، پنج میلیون نفر از بسیجیان سراسر کشور نیز با ارتباط مستقیم و به صورت مجازی در این برنامه حضور داشتند.

این مسئول در ادامه بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار صدها نفر از بسیجیان، تشکیل بسیج را از مهمترین و بزرگترین ابتکارات امام خمینی خواندند و با ذکر گوشه‌هایی از برکات حضور بسیج در میدان‌های مختلف چهل سال اخیر تأکید کردند،   بسیج در جایگاه و شأنی بالاتر از یک سازمان نظامی،‌ و در واقع یک فرهنگ و تفکر و گفتمان است که ظرفیت دارد کشور را در حرکت عظیم ملت، با گام‌های بلند به پیش ببرد.

مسئول روابط عمومی افزود: در این دیدار گردانهای امام حسین(علیه السلام) با شرکت در این برنامه با عهد وپیمان  و بیعتی دوباره بستند به عنوان نمونه گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) بمناسبت گرامیداشت ۵ آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته‌ بسیج، همانند سایر اقشار مختلف جامعه بسیجیان و رزمندگان این گردان نیز در محل حسینیه حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) بصورت زنده و دیگر بسیجیان این گردان در سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان به صورت مجازی با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای دیدار و سخنان ایشان را استماع نمودند.

گردان۱۰۶امام حسین علیه السلام ضمن اعلام خبر فوق افزود:این برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده و پخش سخنرانی حضرت آیت اله امام خامنه ای مدظله العالی همراه بود، این برنامه ها با هدف ارتقای روحیه معنوی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز اجرا گردید، پیام روشن بسیجیان این گردان در هفته بسیج به دشمنان عدم سازش با مستکبران و سر دادن شعار بین المللی هیهات من الذله می باشد.

در پایان نیز رزمندگان گردان از بسیجی پیشکسوت ونمونه برادر محمود نبی از یادگاران۸سال دفاع مقدس بمناسبت گرامیداشت روز بسیج دیدار وگفتگو کردند.

رزمندگان وبسیجیان گردان ۱۱۲ حضرت امام حسین علیه السلام به همراه سایر بسیجیان ومسئولین شهرستان شهرضا به مناسبت هفته بسیج و۵ آذر سال روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل در همایش اقتدار بسیج وتجدید میثاق با ولی فقیه ورهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)حاضر شدند.

فرمانده گردان ۱۱۲امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبرگفت:تمامی نیروهای گردان برای حضور در این همایش باشکوه فراخوان شدند،برنامه با قرائت قرآن ونواختن سرود جمهوری اسلامی ایران شروع شد،در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان شهرضا جناب سرهنگ اکبری ضمن عرض خیرمقدم گویی وعرض تبریک به مناسبت هفته بسیج از ماهیت بسیج وتفکر بسیج مطالبی را عنوان نمود، در ادامه فرماندار شهرستان دکتر جعفری نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج از زحمات بسیجیان در تمامی عرصه ها از دفاع مقدس وتاکنون که ادامه دارد تقدیر وتشکر نمودند.

این فرمانده گردان افزود: در ادامه سخنرانی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در دیدار بسیجیان به مناسبت هفته بسیج وسال روز تشکیل بسیج به صورت زنده برای بسیجیان شهرستان شهرضا پخش شد.

لازم به ذکر است که دیگر بسیجیان گردانهای امام حسین(علیه السلام) از جمله گردانهای 124،123،122،121،120،119،118،117،116،115،114،113،111،110،109،108،107،104،103،102،101 با اجرای برنامه های متنوع به همراه بسیجیان گردان در محلها و مکانهای مختلف در سطح استان در این برنامه معنوی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار