اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان هامون برگزار شد

همایش اقتدار، شکوه و عظمت بسیجیان در هامون با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان ،امام جمعه،فرماندار، فرمانده سپاه،اعضای شورای تامین، شورای اداری،معتمدین و ریش سفیدان،فرماندهان بسیج و بسیجیان غیور شهرستان در سوله ورزشی شهر محمدآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۷۶۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از هامون،شرکت‌کنندگان در اجتماع بسیجیان با شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه" انزجار خود را از توطئه دشمنان اسلام در جنگ ترکیبی علیه ایران اعلام و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

در این آیین مدیر کل سازمان تبلیغات با تبریک سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل گفت: بسیج یک تفکر، فرهنگ و اعتقاد و حضور در این لشکر مخلص خدا یک افتخار است.

حجت‌الاسلام منصور باقر بیک با بیان اینکه امام راحل 5 آذر سال 1358 فرمان تشکیل بسیج برای مقابله با طاغوت و دشمنان انقلاب اسلامی صادر کردند، گفت: امروز ایده بسیج جهان را درنوردیده و کشورهای مختلف از آن الگوبرداری می‌کنند.

مدیر سازمان تبلیغات استان، ترس و هراس استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی از بسیج و بسیجیان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بیشترین هراس دشمنان از جمله استکبار جهانی از بسیجیان است.

وی با برشمردن شاخص‌های بسیج خاطرنشان کرد: تفکر جهادی، انقلابی، آگاه، بصیرت، شجاعت، دشمن‌شناس و حافظ نظام و ارزش‌‌های انقلاب اسلامی از ویژگی‌های بسیجیان است.

رئیس سازمان تبلیغات با بیان اینکه بسیجیان در برابر توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران ایستاده‌اند، تصریح کرد: جهاد و جنگ امروز با جنگ 8 ساله متفاوت است، چرا که امروز دشمن با شبکه‌سازی قصد نفوذ در تفکر و ایده مردم به ویژه نوجوانان و جوانان دارد که باید دسیسه‌های دشمنان در جامعه روشنگری شود.

باقر بیک وظیفه بسیجیان در برابر فتنه‌گران را مهم دانست و بیان کرد: در این شرایط باید بسیجیان در همه عرصه‌های جامعه از جمله مدارس و دانشگاه‌ها خودنمایی کنند و از نفوذ فرهنگ غربی به تفکر جامعه ‌هدف با جهاد تبیین جلوگیری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار