خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

مبنای اقتدار ایران اسلامی، تفکر بسیجی است

سردار آتانی عنوان کرد: سومین تهدید برای آمریکایی ها، ایران است و می دانند که اقتدار ایران اسلامی جز با تفکر بسیجی امکان ندارد لذا از به وجود آمدن قدرت جدید با مدل حکمرانی مردمی ایران واهمه دارد و این تفکر بسیجی است که در عرصه های مختلف اقتدار آفرین است.
کد خبر: ۹۴۷۲۷۷۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ در جمع بسیجیان اداره کل امور مالیاتی استان به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: بسیج مردمی ترین نهاد امنیتی در دنیاست که به فرمان امام راحل تاسیس شد و این مدل حضور مردم در صحنه را در عراق و یمن و سوریه به رخ کشیدیم که دشمنان را از آن کشورها به بیرون راندند.

وی گفت: سومین تهدید برای آمریکایی ها، ایران است و می دانند که اقتدار ایران اسلامی جز با تفکر بسیجی امکان ندارد لذا از به وجود آمدن قدرت جدید با مدل حکمرانی مردمی ایران واهمه دارد و این تفکر بسیجی است که در عرصه های مختلف اقتدار آفرین است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: انقلاب اسلامی شاهکارهای زیادی دارد و امام یادگارهای زیادی دارد و قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست. خیلی از کشورها در مقابل حاکم ظالم خودشان انقلاب کردند و طبیعتا آن حکومت را ساقط کردند برای انفلاب خودشان دستاوردی داشتند. برخی از این کشورها با ماهیت دینی انقلاب کردند و جشن یک یا دو سالگی انقلاب را ندیدند که می توان به انقلاب کشور مصر و الجزایر اشاره کرد.

سردار آتانی عنوان کرد: اما ملت ایران متفاوت و سرآمد است. در دوران دفاع مقدس مولفه های قدرت بی جایگزین که بسیج، ارتش و بدنه متدین ارتش و سپاه حضور داشتند اما هنوز تفکر بسیجی و پشتوانه مردمی در جنگ بروز نکرده بود. پس از مدتی تا بالاترین سطوح مردم وارد میدان شدند و مسئولیت گرفتند و جنگیدند و این همان تفکر بسیجی در اقتدارافزایی میهن اسلامی بود.

وی افزود: هنوز برای بسیاری از دانشمندان جهان، عملیات والفجر ۸ و اروند سوال است که چگونه رزمندگان از اروند گذشتند و دشمن متوجه نشد. طرح ریزی و شناسایی و هدایت و تثبیت را بسیجی ها انجام دادند و امروز ما از این بسیج تجلیل می کنیم.

بسیج در حوزه های متفاوتی وارد شد

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌توانند تحمل کنند و پیشرفت های کشور را ببینند و این همان اقتدار و بزرگی کشور است که سر دارایی و توان خودمان دشمن را به ستوه آوریم. اگر این غیرت و اقتدار وجود نداشت، امروز ما هم همچون کشورهایی می‌شدیم که جولانگاه دشمنان بود.

سردار آتانی اضافه کرد: در حوزه های مختلفی از گردنه های سختی عبور کردیم. امروز دستگاه استکبار برای کدام قدرت نمایی شما این همه صف آرایی کرده است؟ اگر قدرت بسیج مردمی در این کشور نبود اینقدر قدرت‌نمایی نمی‌کردند. برای ممانعت از سرعت پیشرفت و توسعه کشور است که دشمنان بیش از دوماه بر ما تاختند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار